Qonaq bron etdikdən sonra elan təsvirlərini yeniləmək
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Əlaqəli məqalələr
- Qonaq
Rezervasiyanıza qonaqlar əlavə etmək və ya silmək
Rezervasiyanız başlayana qədər qonaqları səyahət planınıza əlavə edə və ya silə bilərsiniz. Bu dəyişiklikləri etmək üçün səfər təfərrüatları… - Qonaq
Qonaqlamanız ərzində ləğv etmə
Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasətimiz elanın və ya imkanların gözlədiyiniz kimi olmadığı hallarda sizə yardım edə bilər. - Ev Sahibi
Elanınız üçün ləğvetmə siyasətləri
Doğru ləğvetmə siyasəti sizdən və elanınızdan asılıdır. Yumşaq, orta, sərt və ya ciddi ləğvetmə siyasəti seçə bilərsiniz.