Necə
•
Ev Sahibi
Qonağınıza geri ödəniş etmək
Qonağınıza geri ödəniş etmək
It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours.
Once you send the money, the transaction is considered final.
Refunds prior to check-in
To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.
Qonağa geri ödəniş etmək üçün:
- Həll Mərkəzinə və sonra Pul göndər üzərinə klikləyin
- Pul göndərmək istədiyiniz qonağı seçin və Növbəti üzərinə klikləyin
- Səbəb seçin bölməsində geri ödəniş vəziyyətinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- Növbəti üzərinə klikləyin
- Geri ödəniş məbləğini daxil edin və qonağınız üçün mesaj əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Göndər üzərinə klikləyin
- Profilə , sonra isə Ev sahibliyinə keç
üzərinə basın - Rezervasiyalar üzərinə basın və istədiyiniz rezervasiyanı seçin
- Pul göndərin və ya istəyin bölməsinə keçin
- Pul göndər, sonra isə Növbəti üzərinə basın
- Səbəb seçin bölməsində geri ödəniş vəziyyətinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin və Növbəti üzərinə basın
- Geri ödəniş məbləğini daxil edin və qonağınız üçün mesaj əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Göndər üzərinə basın
- Profilə , sonra isə Ev sahibliyinə keç
üzərinə basın - Rezervasiyalar üzərinə basın və istədiyiniz rezervasiyanı seçin
- Pul göndərin və ya istəyin bölməsinə keçin
- Pul göndər, sonra isə Növbəti üzərinə basın
- Səbəb seçin bölməsində geri ödəniş vəziyyətinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin və Növbəti üzərinə basın
- Geri ödəniş məbləğini daxil edin və qonağınız üçün mesaj əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Göndər üzərinə basın
- Həll Mərkəzinə keçin və Pul göndər üzərinə basın
- Pul göndərmək istədiyiniz qonağı seçin və Növbəti üzərinə basın
- Səbəb seçin bölməsində geri ödəniş vəziyyətinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- Növbəti üzərinə basın
- Geri ödəniş məbləğini daxil edin və qonağınız üçün mesaj əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Göndər üzərinə basın
Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.
Bu məqalə faydalıdır?
Əlaqəli məqalələr
- Ev Sahibi
Qonağınız ləğv edərsə
Qonağınız rezervasiyasını ləğv etsə, sizə bu barədə bildiriş verəcək və təqviminizdə həmin tarixləri avtomatik blokdan çıxaracağıq ki, başqa… - Ev Sahibi
Qonaq ləğv edərsə ödəməniz
Qonaq (səfərdən əvvəl və ya səfər ərzində) ləğv edərsə, bəzi istisnalar olmaqla Ev Sahibi ləğvetmə siyasətinə uyğun olaraq avtomatik geri öd… Ev Sahibləri üçün dəyişikliklər, ləğvetmələr və geri ödənişlər
Bəzən gözlənilməz vəziyyət səbəbindən sizin, yaxud da qonağınızın planları dəyişir. İşlərin rahat gedişatını təmin etmək üçün bəzi faydalı m…
Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç