Axtarış xanasına sorğu daxil edildikdən sonra təkliflər görünəcək. Nəzərdən keçirmək üçün yuxarı və aşağı oxları istifadə edin. Seçmək üçün "Enter" düyməsini istifadə edin. Seçim ifadədirsə, bu ifadə axtarılacaq. Təklif linkdirsə, brauzer həmin səhifəyə keçəcək.
Necə
Ev Sahibi

Elanıma giriş və çıxış təlimatlarını necə əlavə edə bilərəm?

You can add or update the check-in and checkout instructions for your listing in your arrival editor. Guests will see your check-in method (such as smart lock, keypad, or lock box) but they won't see the detailed check-in instructions until 48 hours before check-in. The checkout instructions are available to guests prior to booking.

Giriş təlimatları əlavə etmək

  1. Elanlara klikləyin və dəyişmək istədiyiniz elanı seçin
  2. Elan redaktorunda Gəliş Bələdçisinə klikləyin
  3. Giriş metoduna klikləyin və seçim edin
  4. Giriş təlimatlarınızı əlavə edin
  5. Yaddaşda saxla üzərinə klikləyin


Check-in method options

Options available for check-in methods include:

  • Smart lock: A code or app is used to open a wifi-connected lock.
  • Keypad: Tap in a code to open an electronic lock.
  • Lockbox: A code opens a small safe with the key locked inside.
  • Building staff: Someone will be available 24 hours a day to let guests in.
  • In-person greeting: Guests will meet you or a Co-Host to pick up keys.
  • Other: You can add a different method specific to your place.

Note: Self check-in may not be available in all countries.

Çıxış təlimatları əlavə etmək

  1. Elanlara klikləyin və dəyişmək istədiyiniz elanı seçin
  2. Elan redaktorunda Gəliş Bələdçisinə klikləyin
  3. Çıxış təlimatları, sonra isə Təlimatlar əlavə et üzərinə klikləyin
  4. Seçimlərinizi edin və Yaddaşda saxla üzərinə klikləyin

Checkout instructions options

Keep it simple or add up to 140 characters of optional details, let guests know what to do when they checkout.

  • Return keys: Tell your guests where to leave the keys.
  • Lock up: Ask guests to lock the doors or close the windows.
  • Turn things off: From the lights to the heating, detail what needs to be shut off.
  • Throw trash away: Does the trash need to be sorted? Let your guests know.
  • Gather used towels: Advise guests about how to deal with used towels.
  • Additional requests: Add anything specific to your place.
Bu məqalə faydalıdır?

Əlaqəli məqalələr

Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç