Necə
•
Qonaq
Ödənişlə bağlı xəta baş verdi
Ödənişlə bağlı xəta baş verdi
Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:
- Your credit or debit card has expired
- The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
- The payment method you tried isn't accepted in your area
- You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
- Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
- Fraud prevention has been triggered
Tips to resolve common payment problems
- If your credit or debit card has expired, update your payment method
- Double-check the billing address, ZIP code, and phone number of your credit or debit card
- Make sure the payment method is accepted in your area
- Check that your payment method has been confirmed
- Contact your bank or financial institution to find out why your card might be getting declined
Bu məqalə faydalıdır?
Əlaqəli məqalələr
Səfəriniz üçün ödəniş etmək
Rezervasiya üçün sizdən nə vaxt ödəniş tutulur? Əməliyyatınızı tamamlaya bilmədikdə nə etməlisiniz? Gəlin maliyyə məsələlərini aydınlaşdıraq…- Qonaq
Nə üçün kredit kartım qəbul olunmur?
Bu, müddəti bitmiş kredit kartından tutmuş saxtakarlığın qarşısının alınmasına qədər bir neçə fərqli səbəbdən baş verə bilər. Ətraflı məluma… - Qonaq
Qəbul edilən ödəniş metodları
Ödəniş hesabınızın hansı ölkədə olmağından asılı olaraq, müxtəlif ödəniş metodlarını dəstəkləyirik.
Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç