Necə
•
Qonaq
Hindistandakı rezervasiyalar üçün ödəniş etmək
Hindistandakı rezervasiyalar üçün ödəniş etmək
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
Bu məqalə faydalıdır?
Əlaqəli məqalələr
- Qonaq
Hindistanda geri ödənişlər
Hindistanda ləğvetməyə görə geri ödəniş gözləyirsiniz? Sadəcə olaraq yerli kredit kartı siyasətlərinin geri ödənişinizi nə vaxt və necə əldə… - Qonaq
Yer seçmək üçün təhlükəsizlik ipucları
Reytinqlərdən təhlükəsizlik xüsusiyyətlərinə qədər özünüzü təhlükəsiz və etibarlı hiss edəcəyiniz yerdə qonaqlamaq üçün bir yer tapmağı öyrə…
Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç