Necə
•
Ev Sahibi
Şikayət edildikdə ödənişi qonaqlarıma geri ödəməliyəm?
Şikayət edildikdə ödənişi qonaqlarıma geri ödəməliyəm?
Our Rebooking and Refund Policy and basic requirements for hosts help protect guests from things like last-minute host cancellations, lock-outs, and listings that are misrepresented, unsanitary, or lacking in promised amenities or other items. If you don’t meet one or more of these basic requirements, Airbnb may require you to refund a guest.
Bu məqalə faydalıdır?
Əlaqəli məqalələr
- Ev Sahibi
Qazanclarınızda düzəliş nə deməkdir?
Düzəliş ləğvetmə, rezervasiya dəyişikliyi və ya Qonaq Geri Ödəniş Siyasətimizin pozulması nəticəsində ev sahibinin ödəməli olduğu pul məbləğ… Daxildə şikayətə baxılma prosesi işgüzar istifadəçilər üçün necə işləyir?
Airbnb-nin daxili şikayətlərə baxılması prosesi haqqında bilməli olduqlarınız bunlardır.Ev Sahibi Zəmanətinin Şərt və Qaydaları (Arxiv)
Ehtiyacınız olduqda Ev Sahibi Zəmanət Qaydalarımızı və Şərtlərimizi (Arxiv) burada tapa bilərsiniz.
Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç