Qonaqlamanız ərzində ləğv etmə
Qonaqlamanız zamanı gözlənilməz bir şey baş verərsə, əvvəlcə həll yolunu müzakirə etmək üçün Ev Sahibinizə mesaj göndərməyi tövsiyə edirik. Çox güman ki, o, problemi dərhal həll etməkdə sizə yardım edəcək. Geri ödəniş sorğusu göndərmək və ya rezervasiyanızı ləğv etmək istəyirsinizsə, Ev Sahibinizlə sorğu başlatmağınıza kömək edə bilərik.
Ev Sahibinizə mesaj göndərin
Ümumiyyətlə, əvvəlcə Ev Sahibinizlə danışmağa cəhd etmək yaxşı fikirdir. Problemin həllini müzakirə etmək üçün birbaşa gələnlərinizdən Ev Sahibinizə mesaj göndərə bilərsiniz. Problemin həlli ilə bağlı Ev Sahibi ilə razılığa gəlsəniz, sorğunuzun təsdiq edilmə ehtimalı daha yüksəkdir. Probleminiz Ev Sahibi tərəfindən artıq həll olunubsa və qonaqlamağa davam edə bilirsinizsə, aşağıdakı addımları ötürün.
24 saat ərzində sorğu başladın
Qonaqlama müddətində hələ də rezervasiyanızı ləğv etməlisinizsə, problemi Ev Sahibinizlə həll etmək üçün sorğu göndərməyinizə kömək edə bilərik. Bu zaman problemi həll etməsi üçün Ev Sahibinizə müraciət edə, qismən geri ödəniş sorğusu göndərə və ya tam geri ödənişlə rezervasiyanızı ləğv etməyi seçə bilərsiniz. O, sorğunuzu qəbul etsə, geri ödənişiniz rezervasiyanı bron edərkən istifadə etdiyiniz ödəniş metoduna göndəriləcək. Ev Sahibiniz imtina edərsə və ya cavab verməzsə, Airbnb-dən yardım istəyə bilərsiniz.
- Dəlil toplayın: Mümkünsə, itmiş və ya qüsurlu imkan kimi problemləri sənədləşdirmək üçün fotolar və ya videolar çəkin.
- Ev Sahibinizə sorğu göndərin: Problemi təsvir edin, mümkünsə çəkdiyiniz fotoları göndərin və Ev Sahibinə problemin necə həll edilməsini istədiyinizi bildirin. Problemdən xəbərdar olduqdan sonra 24 saat ərzində yardım üçün müraciət etmək vacibdir. Əks halda, bu, geri ödəniş məbləğinizə təsir göstərə bilər.
- Onun cavabını gözləyin: İmtina edərsə və ya 1 saat ərzində cavab verməzsə, Airbnb-dən yardım istəyə bilərsiniz. Airbnb problemi həll etməkdə sizə yardım etmək üçün Qonaq Geri Ödəniş Siyasətinə istinad edəcək.
Əlaqəli məqalələr
Geri ödəniş sorğusu göndərmək
Geri ödənişə ehtiyacınız var? İlk addımınız bunu həll etməsi üçün Ev Sahibinizə mesaj göndərməkdir. O, vəziyyəti düzəldə bilməzsə, Həll Mərk…- Qonaq
Yenidən Bronlaşdırma və Geri Ödəniş Siyasəti
Yenidən Bronlaşdırma və Geri Ödəniş Siyasətimizi nəzərdən keçirin. - Qonaq
Geri ödəmə sorğusu göndərin
İstənilən məbləğin geri ödəniş sorğuları Həll Mərkəzimiz vasitəsilə həll edilməlidir.