Elan başlığınızı yazmaqla bağlı təlimatlar

Axtarış nəticələrində məkanınızı fərqləndirmək üçün başlığınızı yeniləyin.
17 iyn 2022 tarixində Airbnb tərəfindən
2 dəqiqəlik oxuma
23 okt 2023 tarixində yenilənib

Elanınızın başlığı qonaqların axtarış nəticələrində oxuduğu ilk şeylərdən biridir və məkanınızı unikal edən cəhətləri vurğulamaq üçün fürsət təmin edir. Elanınızı axtarış nəticələrində fərqləndirəcək, qonaqlarda məkanınızı bron etməyə maraq yaradacaq və qonaq gözləntilərini təyin etməyinizə yardım edəcək effektiv başlıqlar yazmaq üçün bu təlimatlara əməl edin.

Ən yaxşı nəticəni qısa başlıqlar verir

Qonaqlar Airbnb-də axtarış etmək üçün müxtəlif ölçülü ekranları olan müxtəlif növ cihazlardan istifadə edə bilər. Veb-brauzerdə uzun başlıq normal görünsə də, mobil tətbiqdə qonaqlar ekranı aşağı sürüşdürərək tam mətni oxumağa çalışır, bu isə vaxt aparır.

32 simvol limitinə riayət etmək başlığınızın həm masaüstü, həm də mobil cihazlarda tam görünməsini təmin edir.

Qısa elan başlıqlarına dair üç yaxşı nümunə:

  • Şəhər mərkəzi mənzərəli müasir loft

  • Aşpazlar üçün dağda rahat sığınacaq

  • Anyo-Nuevo yaxınlığında çimərlikdə villa

Başlığınız 32 simvoldan uzundursa, ən vacib məlumatları əvvəldə yerləşdirin. Uzun başlıqlar axtarış nəticələrində avtomatik olaraq qısaldılır və başlığın qalan hissəsi üç nöqtə işarəsi ilə əvəz edilir. Məsələn, "Göl mənzərəli kənd kabinəsi, kamin, qayıq lövbəri" kimi başlıq axtarış nəticələrində "Göl mənzərəli kənd kabinəsi..." kimi göstərilir.

Cümlə üslubunu seçin

Cümlə üslubunda yalnız başlıqdakı ilk sözün ilk hərfini böyük hərflə yazmalısınız. Bu cür mətni oxumaq və anlamaq əksər sözlərin böyük hərflə başladığı və ya HAMISI BÖYÜK HƏRFLƏRLƏ yazılmış mətnlərdən daha asan ola bilər.

Qonaqların axtarış təcrübəsini asanlaşdırmaq üçün başlıqda sözlərin ilk hərflərini böyük yazmayın (şəhər adı kimi lazımi hallar istisna olmaqla). ABŞ kimi ixtisarlar və ya LHR kimi hava limanı kodları üçün istisna edə bilərsiniz.

Cümlə üslubunda yazılmış elan başlıqlarına dair üç yaxşı nümunə:

  • Bondi-Biçdə dənizkənarı daxma

  • Viktorian üslubunda romantik qonaq otağı

  • LAX yaxınlığında ekoloji studiya

Sözlər emojilərdən daha aydındır

Emoji və simvollar dünyanın müxtəlif yerlərində fərqli şeylər ifadə etdiyinə görə çaşdırıcı və ya yanıldıcı ola bilər. Məsələn, "baş barmaq yuxarı" jesti təsdiqləmə/bəyənmə, "nömrə bir" və ya təhqir kimi yozula bilər.

Elanınızın başlığını daha cəlbedici və asan oxunan etmək üçün məkanınız haqqında sadə və açıqlayıcı ifadələr işlədin. Xüsusi simvollardan (!, #, və ya *) istifadə etməyə icazə verilsə də, bunları vurğulamaq üçün təkrarlamaq (məs., !!! və ya ***) yaxşı fikir deyil. Fikirləri bir-birindən ayırmaq üçün vergül və ya boşluqsuz sləş istifadə etməyi sınayın.

Pis nümunə:

  • ****Xizək və qolf üçün dağ evi****!!

Yaxşı nümunə:

  • Xizək/qolf üçün dağ evi, ayrıca həyəti var

Təfərrüatlar təkrardan daha effektivdir

Əksər hallarda qonaqların axtarış nəticələrində gördüyü məlumatları təkrarlamağınıza ehtiyac yoxdur: məsələn, şəhər və ya qəsəbə, yaxud da çarpayıların sayı. Bunun əvəzinə elan başlığınıza diqqəti cəlb edə biləcək unikal təfərrüatlar əlavə edin.

Məsələn, elanınız Buenos-Ayresdədirsə, elan başlığına məhəllənizin adını əlavə edə bilərsiniz (məs., "Rekoleta"). İtaliyanın Florensiya şəhərindəsinizsə, məkanınıza yaxın tanınmış bir yeri qeyd edə bilərsiniz (məs., "Uffizi yaxınlığında"). Xüsusi bir ofis sahəniz varsa, başlıqda "iş yönümlü" ifadəsini vurğulaya bilərsiniz. Bu, qonaqlar üçün vacib təfərrüatları aydınlaşdırmağa kömək edir.

Həmçinin yeni elan başlığında "yeni" sözünü istifadə etməli deyilsiniz, çünki bu məlumat artıq axtarış nəticələrində qonaqlara müvafiq nişanla göstərilir.

Airbnb-nin Məzmun Siyasətini oxuyun

Bu məqalədəki məlumatlar dərc edildikdən sonra dəyişmiş ola bilər.

Airbnb
17 iyn 2022
Bu, faydalı oldu?