Ev sahibliyi problemlərinin qarşısını necə almaq olar

Super Ev Sahibi Diana ev sahibliyi zamanı qarşılaşa biləcəyiniz çətinlikləri həll etmək üçün ipuclarını paylaşır.
11 dek 2019 tarixində Airbnb tərəfindən
3 dəqiqəlik video
25 avq 2022 tarixində yenilənib

Seçilən cəhətlər

  • Problemləri həll etməyi asanlaşdırmaq üçün santexnik, elektrik və Ortaq Ev Sahibinin əlaqə məlumatlarını hazır vəziyyətdə saxlayın

  • Müntəzəm texniki baxış məkanınızı əla vəziyyətdə saxlamağa yardım edir

  • Açıq ünsiyyət və empatiya çətinliklərin qarşısını almağa və onları idarə etməyə yardım edə bilər

Əlinizdən gələnin ən yaxşısını etməyinizə baxmayaraq, bəzən yenə də problemlər yarana bilər. Bəlkə də qonaq onun üçün qoyduğunuz açarı tapa bilmir və ya sanitar qovşaq tıxanıb. Böyük problemlər nadir hallarda baş versə də, müvəffəqiyyətli Ev Sahibləri gözlənilməz hallar üçün də plan qurur.

Kaliforniyanın Oklend şəhərindən olan Super Ev Sahibi Diana çətin ev sahibliyi anlarını həll etməyi tövsiyə edir.

1. Dəstək komandası yaradın

Ev sahibliyi icma ilə bağlıdır və bu icmaya ev sahibliyi biznesinizin problemsiz şəkildə davam etməsinə yardım edən insanlar daxildir.

Diana deyir: Biz santexnik, elektrik və ev təmizlikçilərinin ad və nömrələrini hazır şəkildə saxlayırıq. Diana şəhər xaricində olanda, bacısı onun ev sahibliyi ilə bağlı işlərini yerinə yetirir. "Problem ortaya çıxsa, heç vaxt çətinliyə düşmərik".

Biz santexnik, elektrikçi və ev təmizlikçilərinin ad və nömrələrini hazır şəkildə saxlayırıq.
Diana,
Oklend, Kaliforniya

2. Vaxtaşırı texniki baxış işlərini yerinə yetirin

Sızan borunu və ya sınıq qızdırıcını cəld təmir etməyə hazır olmaqdan daha yaxşı nə ola bilər? Problem baş verməzdən əvvəl onun qarşısını almaq.

"Hər il nəzərdən keçirdiyim texniki baxış üzrə nəzarət siyahım var", - Diana deyir. "Bəzi işləri özüm görürəm, bəzilərini isə peşəkarlara həvalə edirəm. Hər məkan fərqlidir, lakin qonaqlar üçün yerinizi əla vəziyyətdə saxlamaq məqsədilə nələrin lazım olduğunu dəqiqləşdirmək vacibdir".

Diananın texniki baxış üzrə illik nəzarət siyahısına aşağıdakılar daxildir:

  • Novdanı yarpaqlar və digər zibillərdən təmizləmək
  • Bütün istilik, havalandırma və kondisioner qurğularının işlək vəziyyətdə olduğunu yoxlamaq
  • Məkanın yaxşı işıqlandırılmasını təmin etmək üçün çətin əlçatan tavan pəncərələrini təmizləmək

3. Ünsiyyətə üstünlük verin

Qonaqlarla effektiv ünsiyyət dürüst və realist olmaqla bağlıdır.

"Həddindən artıq söz verməyin, həddindən artıq ünsiyyət qurun", - Diana deyir. "Həll yolu tapmasam belə, qonağa nəyi həll etmək üzərində çalışdığımı bildirirəm".

Beləliklə, qonaq gəlməzdən əvvəl boru partlayanda Diana dərhal telefonu götürdü.

"Qonağa zəng etdim, bu məsələylə məşğul olduğumuzu bildirdim və giriş vaxtını təxirə sala biləcəyimizi soruşdum", - Diana deyir. "Həmçinin daha gec çıxış etməsini təklif etdim (bunu bəyəndi) və bir şüşə şərab, eləcə də təşəkkür məktubu qoydum. Bir çox qonaqlar üçün açıq ünsiyyət və şərab və ya yerli qəhvəxanaya hədiyyə kartı kimi kiçik minnətdarlıqlar çox dəyərlidir".

Həddindən artıq söz verməyin, həddindən artıq ünsiyyət qurun.
Diana,
Oklend, Kaliforniya

4. Dinləyin və empatiya qurun

Diana deyir: "Ev təlimat kitabçamızda və giriş təlimatlarında qeyd etməyimə baxmayaraq qonaqların çox vaxt necə açacağını bilmədiyi çətin qapılarımız var". "Qapını açmaqda çətinlik çəkdikləri zaman həmişə onların məyusluğunu dinləyirəm, daha sonra isə nə edəcəklərini səbirlə telefonda və ya şəxsən izah edirəm".

Diananın illər ərzində qonaqlarını dinləyərək öyrəndiyi bəzi şeylər:

  • Girişi asanlaşdırmaq üçün açarsız giriş təmin edin
  • Qonaqların qaranlıqda təhlükəsiz şəkildə çatmasına yardım etmək üçün güclü çöl işıqlandırması təmin edin
  • Səyahət məlumatlarını öncədən istəyin, eləcə də giriş və çıxış vaxtlarını yenidən xatırladın
Dinləməyin, anlayışlı olmağın və sadəcə insan olmağın əhəmiyyətini nə qədər vurğulasam azdır.
Diana,
Oklend, Kaliforniya

5. Ümumi problemləri öncədən təxmin edin

Qonaqların erkən gəlişi, gec çıxış etməsi və təmizlik problemləri çətinliklərə səbəb ola bilər. Potensial problemləri azaltmaq üçün bəzi ideyalar:

  • Aydın giriş və çıxış vaxtları təmin edin və bunun səbəblərini açıqlayın ("Təmizlik işçilərinin otağınızı hazırlamasına vaxt ayırmaq üçün saat 15:00-dan əvvəl giriş etməyin")
  • Təmizliyə daha çox vaxt ayırmaq üçün rezervasiya tərcihlərinizi təyin edin
  • Qonaqların tez gələcəyini bilirsinizsə, yüklərini saxlamağı təklif etmək haqqında düşünün
  • Əsas təfərrüatları daxil edin - gözləntilər təyin etməyə yardım etmək üçün elanınızın təsvirində və giriş təlimatlarında məkanınıza giriş qaydasını, məkanınızın necə göründüyünü və başqa məlumatları daxil edin
  • Wi-Fi-ya daxil olmaq və mürəkkəb avadanlıqlardan istifadə haqqında məlumatları ehtiva edən ev təlimat kitabçası təmin edin

Çətinlikləri ortaya çıxmazdan əvvəl təxmin edərək əla qonaq təcrübəsi yaratmağa bir addım daha yaxınlaşırsınız.

Hələ də sualınız varsa və ya hər hansı problemlə üzləşsəniz, yardım üçün bizimlə əlaqə saxlayın.

Diana nə Airbnb işçisidir, nə də Airbnb-dən işi ilə bağlı təlimatlar alır. O, məzmun yaradan Ev Sahibi kimi düşüncələrini yazıb bu videonu hazırlamaq üçün Airbnb ilə əməkdaşlıq etdi. Burada yer alan istənilən fikir, hekayələrə əsaslanan məlumat və ya rəy həqiqətə uyğundur, Dianaya məxsusdur və Airbnb-nin rəsmi açıqlamaları deyil.

Seçilən cəhətlər

  • Problemləri həll etməyi asanlaşdırmaq üçün santexnik, elektrik və Ortaq Ev Sahibinin əlaqə məlumatlarını hazır vəziyyətdə saxlayın

  • Müntəzəm texniki baxış məkanınızı əla vəziyyətdə saxlamağa yardım edir

  • Açıq ünsiyyət və empatiya çətinliklərin qarşısını almağa və onları idarə etməyə yardım edə bilər

Airbnb
11 dek 2019
Bu, faydalı oldu?