İlk Airbnb qonaqlarınızı necə qarşılamalı
İlk qonaqlarınız üçün necə hazırlaşacağınız barədə suallarınız ola bilər. Problemsiz təcrübə qurmaq üçün bir neçə ipucu ilə tanış olun.
Məkana giriş prosesini sadələşdirin
Sadə və etibarlı bir proses yaradın. Elan bələdçinizə məkanınıza yol istiqamətlərini, giriş metodunu və addım-addım giriş təlimatlarını əlavə edin. Bir çox qonaq məkana öz-özünə giriş etməyin rahatlığını üstün tutur ki, bu halda qonaq siz olmadan da içəri daxil ola bilir.
Qonaqlar səfər təfərrüatlarında giriş təlimatlarınıza planlaşdırılmış giriş vaxtından 48 saat əvvəl və ya yumşaq ləğvetmə siyasətiniz varsa, 24 saat əvvəl daxil ola bilər.
Qonaq ehtiyaclarını əvvəlcədən təxmin edin
Hər bir qonaq fərqlidir, lakin əksəriyyəti bəzi əşyaların və məlumatların əl altında olmasını arzu edir. Rahat qonaqlama üçün bu addımları atın.
Əsas ləvazimatların ehtiyatını saxlayın. Bunlara dəsmallar, döşəkağı, yastıqlar, sabun və tualet kağızı daxildir.
Əlçatan olun. Problemləri tez həll etmək üçün plan hazırlayın və qonaqlara nəsə baş verərsə, sizinlə əlaqə saxlaya biləcəklərini xatırladın.
Ev təlimat kitabçası əlavə edin. İnternetə çıxış və cihazlardan istifadə kimi vacib məlumatları təqdim edin. Bu məlumatların çap edilmiş nüsxəsini qonaqların asanlıqla tapa biləcəyi bir yerdə qoyun.
- Bələdçi kitabçası əlavə edin. Yaxınlıqda nahar və alış-veriş etmək üçün yerlər, görməli yerlər və ya açıq havada təcrübələr ilə bağlı yerli ipuclarınızı paylaşın.
Öncədən və tez-tez ünsiyyət qurun
Qonaqlarla qurduğunuz hər bir ünsiyyət gözləntiləri müəyyən etmək və onların ehtiyacları ilə maraqlandığınızı göstərmək üçün bir fürsətdir.
Qonaqpərvər mühit yaradın. Hər bir qonağın məkanınızda özünü rahat hiss etməsi üçüninklüziv təcrübələrə üstünlük verin. Başlanğıc olaraq sadəcə qonaqlardan özlərini evlərindəki kimi hiss etmələri üçün nə edə biləcəyinizi soruşun.
Anlayışlı olun. Hər bir vəziyyətə qonağın gözü ilə baxmağa çalışın.
Tez cavab verin. Yaxşı cavab tezliyinə sahib olmaq elanınızın Airbnb-dəki qonaq axtarışlarında daha üst sıralarda görünməsinə yardım edir. Cəld ünsiyyət üçün tətbiqdən istifadə edin və məkana giriş kimi vacib məqamlarda faydalı məlumatlar təmin etmək üçün planlaşdırılmış mesajları öncədən qurun.
Müəyyən vaxtlarda göndərilməsini planlaşdıra biləcəyiniz bir neçə mesaj nümunəsini təqdim edirik. Bu nümunələrdə rezervasiya, elan və qonaq təfərrüatlarını avtomatik dolduran yertutanlardan, qısa kodlardan istifadə olunur. Onları açılan menyudan daxil edin, çünki əl ilə yazsanız, işləməyəcək.
Yerinizi təmiz və səliqəli saxlayın
Qonaqlar gəldikdə təmiz məkan görməyi gözləyir. Bütün səthlərin, döşəmələrin və parçaların təmizlənməsini əhatə edən bir rejim yaradın.
Ləkə, çirk və tük olub-olmadığını yoxlayın. Tez-tez unudulan yerlərə çarpayının altı, siyirtmələrin içi və pəncərə örtükləri daxildir.
Neytral qoxular seçin. Hansı növ olursa olsun, kəskin qoxular qonaqları narahat edə bilər. Təmizlik zamanı pəncərələri açın və yüngül, universal dezinfeksiyaedici vasitələrdən istifadə edin.
- Şəxsi əşyaları yığışdırın və ya gizli saxlayın. Bu, məkanınızın daha qonaqpərvər və daha az dağınıq olmasına kömək edə bilər.
Rəylər istəyin və yazın
Sizin və qonaqlarınızın bir-biriniz haqqında rəy yazmaq üçün çıxış tarixindən etibarən 14 gün vaxtınız var. Rəylər həm siz, həm də bron etmiş qonaq rəy təqdim edənə və ya 14 günlük rəy müddəti bitənə qədər gizlədilir. Qonaqlar həm ümumi təcrübələrinə, həm də altı alt kateqoriyada ulduz reytinqləri verə bilər: təmizlik, dəqiqlik, məkana giriş, ünsiyyət, məkan və dəyər.
İlk bir neçə rəyiniz çox önəmlidir. Üç rəy aldıqdan sonra ümumi reytinqiniz elanınızda görünəcək və bu, axtarış nəticələrindəki sıraya təsir göstərə bilər. Məkandan çıxış günü qonaqlara rəy bildirmələrini istəyən mesajı öncədən planlaşdırın.
Rəy yazarkən dürüst və hörmətli olun və hər bir qonağı eyni standartlar çərçivəsində qiymətləndirin. Rəy prosesi qonaqlara və Ev Sahiblərinə etibar qazanmaqda kömək edir.
Təlim Seriyası: İlk dəfə ev sahibliyi
Bu məqalədəki məlumatlar dərc edildikdən sonra dəyişmiş ola bilər.