Elan başlığınızı yazmaqla bağlı yeni təlimatlar
Seçilən cəhətlər
Elan başlığınızı mobil telefon ekranına sığacaq ölçüdə qısa edin
Emocilərdən istifadə etməyin və bütün sözləri böyük hərflərlə yazmayın
Bu yaxınlarda Airbnb-də son on il ərzində ən böyük dəyişikliyi, dizayn yeniləməmizi tətbiq etdik. Bu yeniləmə çərçivəsində Ev Sahibləri tərəfindən yazılan elan başlıqlarını axtarış nəticələrindən sildik. Burada məqsəd bütün başlıqları vahid formatda təqdim etmək və nəticədə qonaqların bunları istənilən dildə və ya cihazda oxumasını asanlaşdırmaq idi.
Dəyişikliklər haqqında bizə göndərdiyiniz çoxsaylı məxfi rəylərdə elan başlıqlarını yenidən qonaq axtarış nəticələrinə qaytarmaq istədiyinizi bildirdiniz. Bunun sizin üçün niyə əhəmiyyətli olduğunu başa düşürük. Elanınızın başlığı qonaqların axtarış nəticələrində oxuduğu ilk şeylərdən biridir və məkanınızı unikal edən cəhətləri vurğulamaq üçün bir fürsət təmin edir.
İyunun 30-dan etibarən elan başlıqlarınız qonaq axtarış nəticələrinə geri qayıdır. Effektiv başlıq yazmaqla bağlı yeni təlimatları təqdim edirik: elanınızı axtarış nəticələrində fərqləndirəcək, qonaqların gözləntilərini təyin edəcək və onlarda məkanınızı bron etməyə maraq yaradacaq başlığı necə yaratmaq olar.
Ən yaxşı nəticəni qısa başlıqlar verir
Qonaqlar Airbnb-də axtarış etmək üçün müxtəlif ölçülü ekranları olan müxtəlif növ cihazlardan istifadə edə bilər. Veb-brauzerdə uzun başlıq normal görünsə də, mobil tətbiqdə qonaqlar ekranı aşağı sürüşdürərək tam mətni oxumağa çalışır, bu isə vaxt aparır.
Uzun başlıqları axtarış nəticələrində avtomatik olaraq qısaldacaq və başlığınızın qalan hissəsini üç nöqtə işarəsi ilə əvəz edəcəyik. Məsələn, "Göl mənzərəli kənd kabinəsi, kamin, qayıq rampası" şəklində bir başlıq "Göl mənzərəli kənd kabinəsi..." kimi göstəriləcək
Simvol sayı məhdudiyyətləri başlığınızın masaüstü və mobil cihazlarda tam göstərilməsini təmin edir. Yolda olan qonaqlar çox vaxt mobil telefonlarda axtarış edirlər və ekranda cəmi 32 simvol görünür. Başlığınız 32 simvoldan uzundursa, ən vacib məlumatları əvvəldə yerləşdirin.
Qısa elan başlıqları üçün üç yaxşı nümunə:
- Şəhər mərkəzi mənzərəli müasir loft
- Aşpazlar üçün dağda rahat məkan
- Anyo-Nuevo yaxınlığında çimərlikdə villa
Qrammatik qaydalara uyğun yazı hamısı böyük hərflərlə yazıdan daha asan oxunur
Qrammatika qaydalarına əsasən yalnız başlığınızdakı ilk sözün ilk hərfini böyük hərflə yazmalısınız. Əksər sözləri böyük hərflə yazmayın. Bu, başlıq üslubu adlanır və ingilis dilində rəsmi üslubda istifadə edilir. HAMISI BÖYÜK HƏRFLƏRLƏ də yazmayın: bu, bağırma təsiri bağışlayır.
Qonaqların axtarışda təcrübəsini asanlaşdırmaq üçün başlıqda sözlərin ilk hərflərini böyük yazmayın (şəhər adı kimi lazımi hallar istisna olmaqla). ABŞ kimi ixtisarlardan və ya LHR kimi hava limanı kodlarını böyük hərflə yaza bilərsiniz.
Elan başlığında böyük hərflərdən necə istifadə etməməyə dair bir nümunə:
- YENİ Mebellər NƏHƏNG HOVUZ Möhtəşəm Mənzərələr
Elan başlıqları üçün cümlə üslubunun tətbiq edildiyi üç yaxşı nümunə:
- Bondi-Biçdə dənizkənarı daxma
- Viktorian üslubunda romantik qonaq otağı
- LAX yaxınlığında ekoloji studiya
Sözlər emocilərdən daha aydındır
Emoci və simvollar müxtəlif mədəniyyətlərdə müxtəlif mənaları ifadə edə bildiyinə görə, bunlardan istifadə anlaşılmazlığa və ya yanılmaya səbəb ola bilər. Məsələn, "baş barmaq yuxarı" jesti təsdiqləmə/bəyənmə, "nömrə bir" və ya təhqir kimi yozula bilər.
Elanınızın başlığını daha səmimi və asan oxunan etmək üçün məkanınız haqqında sadə və açıqlayıcı sözlər yazın. Xüsusi simvollardan (!, #, və ya *) istifadə etməyə icazə verilsə də, bunları vurğulamaq üçün təkrarlamaq (məs., !!! və ya ***) yaxşı fikir deyil. Fikirləri bir-birindən ayırmaq üçün vergül və ya boşluqsuz sləş istifadə etməyi sınayın.
Pis nümunə:
- ****Xizək və qolf üçün dağ evi****!!!
Yaxşı nümunə:
- Xizək/qolf üçün dağ evi və ayrıca həyət
Təfərrüatlar təkrardan daha effektivdir
Əksər hallarda axtarış nəticələrində qonaqlara artıq təqdim edilən məlumatları təkrarlamağınıza ehtiyac yoxdur: məsələn, şəhər və ya qəsəbə, yaxud da çarpayıların sayı. Bunun əvəzinə elan başlığınıza diqqəti cəlb edə biləcək unikal təfərrüatlar əlavə edin.
Məsələn, elanınız Buenos-Ayresdədirsə, məhəllənizin adını əlavə edə bilərsiniz (məs., "Rekoleta"). İtaliyanın Florensiya şəhərindəsinizsə, məkanınıza yaxın tanınmış bir yeri qeyd edə bilərsiniz (məs., "Uffizi yaxınlığında"). Bu, qonaqlara məkanınızın harada olduğu haqqında daha aydın bir fikir verə bilər. Xüsusi bir ofis sahəniz varsa, başlıqda "iş yönümlü" ifadəsini vurğulaya bilərsiniz.
Həmçinin yeni elan başlığında "yeni" sözünü istifadə etməmək yaxşı fikirdir. Bu məlumat artıq axtarış nəticələrində qonaqlara müvafiq nişanla göstərilir.
Airbnb-nin Məzmun Siyasətini oxuyun
Bu məqalədəki məlumatlar dərc edildikdən sonra dəyişmiş ola bilər.
Seçilən cəhətlər
Elan başlığınızı mobil telefon ekranına sığacaq ölçüdə qısa edin
Emocilərdən istifadə etməyin və bütün sözləri böyük hərflərlə yazmayın