Təklif olunan nəticələrə daxil olmaq üçün irəliləyin

    Ev Sahibləri və qonaqlar üçün təkmilləşdirilmiş qorunmalar

    Bütöv icmamız üçün daha çox AirCover qorunması əlavə edirik.
    11 may 2022 tarixində Airbnb tərəfindən
    5 dəqiqəlik oxunma
    11 may 2022 tarixində yenilənib

    Seçilən cəhətlər

    • AirCover qonaqlar üçün dörd yeni qorunma təklif edir

    • Qonaqlara məkanınıza və ya əşyalarınıza zərər vurduqları halda onların ödəniş metodundan pul tutula biləcəyi barədə məlumat veriləcək*

    • Növbəti aylarda qonaq səyahət sığortasını təqdim edəcəyik

    Airbnb-nin gücü qonaqlara əla qonaqlamalar təmin etmək istəyinizə bağlıdır. Nadir hallarda da olsa, nəzarətinizdən kənar bir şey baş verərsə və problemi həll edə bilməsəniz, qonaqlarınızın Airbnb-nin yardım etməyə hazır olduğunu bilməsini istəyirik.

    Keçən ilin noyabr ayında Ev Sahibləri üçün AirCover-i təqdim etdik.** İndi qonaqlar üçün AirCover-i əlavə edirik və bütün icmamız üçün sənayenin aparıcı pulsuz qorumalarını onlara təklif edirik. Bu, hər kəsin Airbnb-də ev sahibliyi etmək və qonaqlamaq üçün əminliyini təmin edəcək.

    Bundan əlavə, kompensasiya sorğusunu yuxarı instansiyaya daha tez bildirməyinizə imkan verəcək Ev Sahibləri üçün AirCover haqqında yeni məlumatımız, eləcə də təhlükəsizlik depozitlərinə, qonaqlar üçün səyahət sığortasına və COVID-19-un qonaqlar üçün yüngülləşdirici hal kimi aradan qaldırılmasına dair yeniləmələrimiz var.

    AirCover çərçivəsində yeni qonaq qorunmaları barədə təfərrüatlar

    Ev Sahibi həmişə qonağın problemlərini həll etmək üçün ən münasib şəxsdir. Lakin qonaqlama zamanı ciddi problem (aşağıda nümunələr verilir) yaranarsa və onu həll edə bilməsəniz, artıq qonaqlar hər dəfə Airbnb-də qonaqladıqda dörd qoruma ilə əhatə olunur:

    1. Bronun Qorunması Zəmanəti: Nadir halda da olsa, girişdən əvvəlki 30 gün ərzində bronu ləğv etməli olsanız, qonağınız üçün Airbnb-nin hesabına bənzər və ya daha yaxşı ev tapacağıq, yaxud da ona geri ödəniş edəcəyik.
    2. Giriş Zəmanəti: Qonaq məkanınıza daxil ola bilmirsə və problemi həll edə bilmirsinizsə (məsələn, qonaq əmlakınıza daxil ola bilmir və sizinlə əlaqə saxlaya bilmir), qonağınıza ilkin qonaqlamanın müddəti üçün Airbnb-nin hesabına bənzər və ya daha yaxşı ev tapacağıq, yaxud da geri ödəniş edəcəyik.
    3. Brona Uyğunluq Zəmanəti: Qonaq qonaqlama zamanı istənilən vaxt məkanınızın reklam edildiyi kimi olmadığını aşkar edərsə, məsələn soyuducu sıradan çıxıbsa və onu asanlıqla düzəldə bilmirsinizsə və ya elanda göstəriləndən daha az sayda yataq otağı varsa, bunu bildirmək üçün üç gün vaxtı var. Ona Airbnb-nin hesabına bənzər və ya daha yaxşı ev tapacağıq, yaxud da geri ödəniş edəcəyik.
    4. 24 saat Təhlükəsizlik Xətti: Qonaq təhlükə hiss edərsə, xüsusi təlim keçmiş təhlükəsizlik agentlərinə gecə-gündüz prioritetli çıxış imkanı olacaq.

    AirCover-in hər bir qonaq bronunu necə qoruduğu və tətbiq edilən istisnalar haqqında tam məlumat əldə edin.

    Yeni qonaq qorunmaları ilə bağlı suallarınız cavablandırılıb

    Qonaqlar hansı hallarda yeni bron və ya geri ödəniş üçün tələblərə cavab verir?
    AirCover qonaqları qonaqlama zamanı baş verə biləcək ciddi problemlərdən mühafizə etsə də, daha kiçik problemlər onun əhatəsinə daxil deyil.

    Adətən yeni bron və ya geri ödəniş üçün uyğun olmayan, daha kiçik problemlərin bəzi nümunələri:

    • Çanaqda qalmış çirkli qab
    • Xarici verandada aşkar edilən adi həşəratlar (məsələn, qarışqalar)
    • Qeyri-zəruri çatışmayan imkan (məsələn, sınmış toster)

    Yeni bron və ya geri ödənişin araşdırılmalı olduğu böyük problemlərin bəzi nümunələri:

    • Elanın təsvirində böyük yanlışlıq (məsələn, reklam edildiyi kimi okean mənzərəsi yoxdur)
    • Əsas və ya zəruri, çatışmayan imkan (məsələn, istilik, Wi-Fi və ya su)
    • Girişlə bağlı göstərişlərin olmaması və ya girişdə yanlış açar verilməsi və Ev Sahibi ilə əlaqə saxlamağın mümkün olmaması (bu, qonaqların təhlükəsizliyi ilə bağlı risk yarada bilər)

    Problem baş verərsə, qonaqların mənimlə əlaqə saxlamasını tələb edəcəksiniz?
    Qonaqlama zamanı problem yaranarsa, İcma Dəstəyi komandamız həmişə qonaqları problemi həll etmək üçün əvvəlcə Ev Sahibi ilə əlaqə saxlamağa çağırır. Ev Sahibləri problemlə bağlı qonaqları dəstəkləmək üçün ən münasib şəxslərdir.

    Problemi birbaşa Ev Sahibi ilə həll etmək mümkün deyilsə, qonağın problemi aşkar etdiyi vaxtdan etibarən dəstək üçün Airbnb-yə müraciət etmək üçün 72 saat vaxtı var. İxtisaslaşmış İcma Dəstəyi komandamız hər dəfə problemi həll etmək üçün Ev Sahibləri və qonaqlarla işlədiyimiz zaman səyahət probleminin ağırlığını nəzərə alır.

    İcma Dəstəyi qonağın ciddi səyahət problemi ilə qarşılaşdığını təsdiq edərsə, qonaq AirCover tərəfindən qoruna bilər.

    Qonaqlar evdə qaldıqda geri ödəniş üçün tələblərə cavab verəcək?
    Əksər hallarda qonaqlar yalnız Ev Sahibinin məkanında qonaqlamadığı gecələr üçün tam geri ödəniş tələblərinə cavab verə bilər. Qonaqlar məkanda qalmağı seçdikdə, adətən, yalnız ciddi səyahət probleminin təsirinə məruz qalmış gecələr üçün qismən geri ödəniş tələblərinə cavab verirlər. Məsələn, qonaq evdə qalarsa, lakin qonaqlamasının iki gecəsi ərzində isti su qızdırıcısı xarab olarsa, qismən geri ödəniş ala bilər.

    Bütün hallarda, qonaq İcma Dəstəyi ilə əlaqə saxlayırsa, standart təcrübəmiz onlara birbaşa Ev Sahibi ilə əlaqə saxlamağı xatırlatmaqdır. Mühüm, zaman baxımından həssas təhlükəsizlik problemi yoxdursa, İcma Dəstəyi komandamız Ev Sahibi ilə də əlaqə saxlayacaq.

    Yeni bron və geri ödəniş siyasətinin iş prinsipi haqqında ətraflı məlumat əldə edin

    Ev Sahibləri üçün təkmilləşdirilmiş qorunmalar

    Kompensasiya sorğularını daha yüksək instansiyaya bildirmək üçün daha sürətli dəstək
    Məxfi rəylərinizə əsasən, keçən ilin noyabr ayında təqdim etdiyimiz Ev Sahibləri üçün AirCover-in zərərdən mühafizəsini təkmilləşdirmişik. Ev Sahibləri üçün AirCover-i başlatdığımız zaman İcma Dəstəyi ilə əlaqə saxlamazdan əvvəl istənilən kompensasiya sorğusu ilə bağlı qonağın cavabını 72 saat gözləməli olurdunuz.

    Məxfi rəylərinizə əsasən proqramı yenilədik. Artıq qonaqdan 24 saat ərzində cavab almasanız, yardım üçün İcma Dəstəyi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz. Bu siyasəti birbaşa Ev Sahiblərinin şərhlərinə əsasən dəyişdik.

    Qonaqları zərərə görə məsul tutmaq
    Ev Sahibi icmamızı daha yaxşı dəstəkləmək üçün may ayının sonundan etibarən qonaq, onun dəvət etdiyi şəxs və ya ev heyvanı qonaqlama zamanı dəyən zərərə görə məsuliyyət daşıyırsa, qonağın sistemimizdə qeydə alınmış ödəniş metodundan pul tutula bilər.*

    Zərər yarandıqda Ev Sahibləri üçün AirCover çərçivəsində Həll Mərkəzimizdə Ev Sahibləri üçün zərərdən mühafizə üzrə kompensasiya sorğusu təqdim edəcəksiniz.

    Qonağınız 24 saat ərzində cavab verməzsə, sorğunuzu daha yüksək instansiyaya, İcma Dəstəyinə təqdim edə bilərsiniz. Dəlilləri nəzərdən keçirəcəyik və qonağın məsuliyyət daşıdığını müəyyən etsək, onun ödəniş metodundan haqq tuta bilərik.

    Bu yeniləmə çərçivəsində təhlükəsizlik depozitləri elan parametrləri səhifəsindən silinəcək. Əvvəllər təhlükəsizlik depozitiniz olubsa, bu depozit artıq ev sahibliyi hesabınızda etibarlı olmayacaq. Ətraflı məlumat

    COVID-19-un qonaqlar üçün yüngülləşdirici hal kimi aradan qaldırılması
    Artıq COVID-19 həyatımızın bir hissəsi olduğuna görə bir çox ölkələr cavab tədbirlərində yeni mərhələyə keçib. Biz də tibbi məsləhətçilərlə məsləhətləşərək COVID-19-la bağlı ləğvetmələrə yanaşmamızı yenilədik.

    31 may 2022-ci il tarixində və ya ondan sonra edilən bronlar üçün COVID-19-a yoluxmaq artıq yüngülləşdirici hal hesab olunmayacaq (Cənubi Koreya və Materik Çindəki ölkədaxili rezervasiyalar istisna olmaqla). Qonaq COVID-19-a yoluxduğu üçün bronunu ləğv edərsə, Ev Sahibinin ləğvetmə siyasəti tətbiq ediləcək.

    Ümid edirik ki, bu dəyişiklik xüsusilə də pik mövsümlər ərəfəsində təqvimlərinizi daha əminliklə doldurmağınıza imkan verəcək.

    Qonaq səyahət sığortasına dair xəbərlər

    Növbəti aylarda bəzi ərazilərdə Airbnb qonaqları üçün nüfuzlu sığorta təminatçısı ilə birgə qurulmuş xüsusi qonaq səyahət sığortasını təqdim edəcəyimizi bölüşməkdən məmnunuq.

    Bu yeni məhsul mövcud olana qədər qonaqlar Airbnb-dən kənardasəyahət sığortası almaq barədə düşünə bilər. Tezliklə səyahət sığortası barədə daha çox təfərrüatı sizinlə paylaşmağı səbirsizliklə gözləyirik.

    *Qonağın sistemimizdə qeyd edilmiş ödəniş metodundan pul tutulması Çin, Yaponiya və ya Hindistandakı qonaqlamalara tətbiq edilmir.

    **Ev Sahibləri üçün zərərdən mühafizə sığorta siyasəti deyil. Onun əhatə dairəsinə Airbnb Travel, LLC şirkəti vasitəsilə qonaqlamalar təklif edən Ev Sahibləri və ya materik Çində, yaxud da Yaponiyada qonaqlamalar təklif edən Ev Sahibləri daxil deyil. Ev Sahibləri üçün zərərdən mühafizə və Ev Sahibi məsuliyyət sığortası bir-birilə əlaqəli olmayan fərdi proqramlardır. Bütün əhatə limitləri ABŞ dolları ilə göstərilib. Bundan əlavə, digər qaydalar, şərtlər və istisnalar da tətbiq edilir.

    Bu məqalədəki məlumatlar dərc edildikdən sonra dəyişmiş ola bilər.

    Seçilən cəhətlər

    • AirCover qonaqlar üçün dörd yeni qorunma təklif edir

    • Qonaqlara məkanınıza və ya əşyalarınıza zərər vurduqları halda onların ödəniş metodundan pul tutula biləcəyi barədə məlumat veriləcək*

    • Növbəti aylarda qonaq səyahət sığortasını təqdim edəcəyik

    Airbnb
    11 may 2022
    Bu, faydalı oldu?