Axtarış xanasına sorğu daxil edildikdən sonra təkliflər görünəcək. Nəzərdən keçirmək üçün yuxarı və aşağı oxları istifadə edin. Seçmək üçün "Enter" düyməsini istifadə edin. Seçim ifadədirsə, bu ifadə axtarılacaq. Təklif linkdirsə, brauzer həmin səhifəyə keçəcək.
Axtarış xanasına sorğu daxil edildikdən sonra təkliflər görünəcək. Nəzərdən keçirmək üçün yuxarı və aşağı oxları istifadə edin. Seçmək üçün "Enter" düyməsini istifadə edin. Seçim ifadədirsə, bu ifadə axtarılacaq. Təklif linkdirsə, brauzer həmin səhifəyə keçəcək.

Daha çox qonaq cəlb etməyin 3 yolu

Mövcudluğunuzu, qiymətləndirmənizi və xidmət sahənizi nəzərdən keçirin.
22 sen 2025 tarixində Airbnb tərəfindən

Daha çox uyğunlaşma təklif etmək elanınızın daha çox axtarış nəticələrində görünməsinə kömək edir. Xidmət sahənizi genişləndirərək və bir sıra qiymətlər və iş saatları təmin edərək mümkün qədər çox qonağın diqqətini cəlb edin.

Mövcudluğunuzu idarə etmək

Ev sahibliyi edə biləcəyiniz bütün vaxtları əlavə etdiyinizə əmin olun. Mövcudluğunuzu redaktə edərkən iş saatları əlavə edin və mövcudluq müddəti seçin. Qonaqlar yalnız hər ikisinin qeyd olunduğu xidmətləri tapa bilərlər.

Elanlar tabında:

  • İş saatları təyin edin. İş saatlarınız qonaqların mövcud olduğunuzu görə və xidmətinizi bron edə biləcəyi vaxtdır. Hər təklif üçün eyni saatlar, yaxud hər biri üçün fərqli saatlar əlavə edə bilərsiniz. Pik vaxtları nəzərə alın - məsələn, fərdi məşqçilər üçün səhərlər, şəxsi aşpazlar üçün axşamlar ən populyar vaxtlar ola bilər. 
  • Mövcudluq müddəti daxil edin. Qonaqların 3, 6, 9, 12 və ya 24 ay əvvəl bron edə bilib-bilməyəcəklərini seçin. Bunu hər təklif üçün dəyişə bilərsiniz.

Təqviminizdə:

  • Mövcudluğunuzu təkmilləşdirin. Adi iş saatlarınızdan kənar saatlar əlavə edə və işləyə bilməyəcəyiniz vaxtları bloklaya bilərsiniz. Bloklanmış vaxtlar bütün təkliflərə tətbiq olunur.
  • Təqvimləri sinxronlaşdırın. Airbnb və Google təqvimlərinizi əlaqələndirin. Google təqviminizdəki bütün tədbirlər Airbnb təqviminizdə həmin vaxtları bloklayacaq.

Hazır olduqdan sonra mövcudluğunuzu təsdiqləmək və qonaqların nə gördüklərini görmək üçün elanınıza önbaxış edin.

İş saatları və mövcudluq müddətinizi redaktə etmək üçün Elanlar tabına keçin.

Rəqabətədavamlı qiymətlər təyin etmək

Rəqabətədavamlı qalmaq və daha çox qonaq cəlb etmək üçün giriş, standart və premium qiymətlərdə ən azı 3 təklif təmin etmək yaxşı fikirdir. Bir sıra qiymətlər daha yüksək gəlirə və daha çox rəylərə səbəb ola bilər. Məsələn, qonaqlar, adətən, 3 xörəkdən ibarət yemək üçün 52-95 ABŞ dolları, spa prosedurları üçün 54-96 ABŞ dolları və ya fotosessiya üçün 46-75 ABŞ dolları ödəmək istəyirlər.*

  • Giriş təklifi daxil edin. Qonaqlar axtarış nəticələrində ən ucuz təklifinizi görürlər. Giriş təklifi yeni qonaqları cəlb etməyə və digər təkliflərinizlə maraqlanmağa kömək edə bilər.
  • Fərdi təkliflər təmin edin. Qonaq bron etməzdən əvvəl Mesajlar tabında fərdi təklifləri ödəniş sorğusu ilə göndərin. Məsələn, şəxsi təlim təklif edirsinizsə, qonaq səhər tezdən məşq və ya xidmət ərazinizdən kənarda səyahət üçün hazır olub-olmadığınızı soruşa bilər. 
  • Dəyişikliklərlə fərdiləşdirin. Qonaq bron etdikdən sonra qiymət dəyişikliyini Mesajlar tabında da göndərə bilərsiniz. Məsələn, qonaq fransız manikürü və ya yeməklərinə müəyyən bir inqrediyent əlavə edilməsi ilə ona edilən təklifi fərdiləşdirmək istəyə bilər. 
  • Minimum qiymət əlavə edin. Qonaq başına qiymət tutmağa qərar vermisinizsə, hər bron üçün minimum qiymət təyin edə bilərsiniz. Bu, keyterinq və ya hazır yeməklər kimi qrupların çox olduğu xidmətlər üçün faydalı ola bilər. Məsələn, qonaq 2 qonaq üçün 50 ABŞ dolları dəyərində təklif bron etmək istəyirsə və minimum məbləğiniz 120 ABŞ dollarıdırsa, bron etmək üçün 120 ABŞ dolları ödəməli olacaq.
  • Endirimlər təklif edin. Qonaqları bron etməyə həvəsləndirə bilmək üçün məhdud vaxtlı, erkən rezervasiya və böyük qrup endirimləri əlavə edə bilərsiniz. Endirim tətbiq etdiyiniz zaman qonaqlar axtarışda və elanınızda orijinal qiymətinizin üzərindən xətt çəkilmiş şəkildə göstərildiyini görəcəklər.
Qonağın xüsusi sorğuları varsa, fərdi təklif yaratmağı seçə bilərsiniz.

Xidmət ərazinizi genişləndirmək

Xidməti necə göstərəcəyinizi yenidən nəzərdən keçirin: siz qonaqlara gedəcəksiniz, qonaqlar sizə gələcək, yoxsa hər ikisi. Qonaqlar sizə gəlsə, unutmayın ki, onlar sizi yalnız məkanınıza yaxın xidmətlər axtardıqda tapacaq.

Əgər siz qonaqlara gedirsinizsə:

  • Xidmət ərazinizi nəzərə alın. Daha çox axtarış nəticələrində görünmək üçün xidmət ərazinizə bütün şəhərləri, məhəllələri və ya poçt indekslərini əlavə etdiyinizə əmin olun. 
  • Hansı uyğunlaşmalara hazır olduğunuzu qeyd edin. Elanınızın təsvirində hərdənbir səyahət etmək istədiyiniz ərazilərin adını çəkə və ya xidmət ərazinizdən kənar qonaqların da sizinlə əlaqə saxlaya biləcəyini qeyd edə bilərsiniz.

Əgər qonaqlar sizə gəlirsə:

  • Ünvanınızı təsdiqləyin. Elanınıza baxan qonaqlar məkanınıza olan məsafəni və səyahət vaxtını görə bilərlər.
  • Biznes adınızı daxil edin. Bu, qonaqların gəldikləri zaman sizi tapmasına kömək edəcək.
  • Peşəkar fotolar əlavə edin. Spa, idman zalı, salon və ya başqa bir yerə ev sahibliyi etməyinizdən asılı olmayaraq, məkanınızın fotoları xidmətinizin keyfiyyətini göstərir və qonaqların sizi tapmasına kömək edir.

*2025-ci ilin mart ayında ABŞ-də 700-dən çox Airbnb qonağı və potensial ilk dəfə bron edən şəxs arasında keçirilən onlayn sorğuya əsaslanır.

İstifadəçi təcrübəsi mövqeyə görə dəyişə bilər. Bu məqalədəki məlumatlar dərc edildikdən sonra dəyişmiş ola bilər.

Airbnb
22 sen 2025
Bu, faydalı oldu?