Endirimləri və qayda toplularını birləşdirmək
Bir neçə endirim təklif etdiyiniz, endirimləri və qayda toplularını birləşdirdiyiniz və ya fərdi kampaniya təklif etdiyiniz zaman gecəlik qiymətinizin necə hesablandığını bir neçə amil müəyyən edir.
Endirimlər necə prioritetləşdirilir?
Eyni müddət üçün bir neçə endirim təyin etsəniz, gecəlik yalnız biri tətbiq olunacaq. Hər zaman ən yüksək prioritetli endirim tətbiq ediləcək və digərlərini üstələyəcək (ləğv edəcək).
Endirimlər bu sıra ilə prioritetləşdirilir:
- Yeni elan kampaniyası
- Fərdi kampaniya
- Qalma müddətinə görə endirim
- Erkən rezervasiya endirimi
- Son dəqiqə endirimi
Məsələn:
- İyul ayındakı fərdi kampaniyanız 120 ABŞ dolları məbləğində gecəlik qiymətinizə 20% endirim təklif edir.
- Aylıq qalma müddətinə görə endiriminiz 120 ABŞ dolları məbləğində gecəlik qiymətinizə 30% endirim təklif edir.
- Bütöv iyul ayını bron edən qonaq fərdi kampaniyanızı və ya 20% endirimi əldə edir, çünki kampaniyanız aylıq qalma müddətinə görə endiriminizi ləğv edir.
- Qonağınız gecəlik 96 ABŞ dolları ödəyir.
Endirimləri və qayda toplularını birləşdirmək
Qayda toplusu hər zaman birinci tətbiq olunur. Hər hansı əlavə endirim qayda toplusu qiymətinizə əsasən hesablanır.
Məsələn:
- Qayda toplunuz iyul ayında 120 ABŞ dolları əvəzinə 100 ABŞ dolları məbləğində gecəlik qiymət təklif edir.
- Fərdi kampaniyanız 20% endirim təklif edir.
- Qayda toplunuz fərdi kampaniyanızdan əvvəl tətbiq olunduğuna görə qonağınız gecəlik 100 ABŞ dollarına 20% endirim əldə edir.
- Qonağınız gecəlik 80 ABŞ dolları ödəyir.
Geri ödənişsiz endirim əlavə etmək
10% geri ödənişsiz endirim qalan bütün endirimlər hesablandıqdan sonra gecəlik qiymətinizə tətbiq olunur.
Məsələn:
- Qayda toplunuz iyul ayında 120 ABŞ dolları əvəzinə 100 ABŞ dolları məbləğində gecəlik qiymət təklif edir.
- Fərdi kampaniyanız qayda toplusu qiymətinizdə 20% endirim və ya gecəlik 80 ABŞ dolları qiymətini təklif edir.
- Qonağınız geri ödənişsiz seçimini seçir və 80 ABŞ dolları məbləğində endirimli qiymətinizdə 10% endirim əldə edir.
- Qonağınız gecəlik 72 ABŞ dolları ödəyir.
Fərdi kampaniyalar necə hesablanır?
Fərdi kampaniya qurduğunuz zaman gecəlik qiymətiniz 60 günlük median (ortalama) qiymətinizə əsaslanır. Kampaniya dövrü üçün təyin etdiyiniz bütün gecəlik qiymətlər ən aşağıdan ən yüksəyə doğru sıralanır. Ortada olan qiymət median qiymətdir.
Məsələn:
- Məkanınızın qiymətini 30 gün ərzində 100 ABŞ dolları, son 60 gün ərzində isə 125 ABŞ dolları olaraq təyin etmisiniz.
- Airbnb bu iki qiymətin ortalama qiymətini hesablayaraq median qiymətinizi əldə edir: 112,50 ABŞ dolları.
- Kampaniyanızda median qiymətinizə (112,50 ABŞ dolları) 20% endirim təklif olunur.
- Qonağınız gecəlik 90 ABŞ dolları ödəyir.
Bir gecə üçün 60 günlük median qiyməti hesablamaq mümkün deyilsə, o, fərdi kampaniya və ya son dəqiqə endirimi üçün tələblərə cavab verməyəcək. Tarix aşağıdakı kimi olmalıdır:
- Hazırda bloklanmayıb
- Son 60 günün 28 günü bloklanmayıb
- Cari tarixdən 90 gündən az müddət sonradır
Üstündən xətt çəkilmiş yazı kimi bəzi satış (merçendayzinq) xüsusiyyətləri bəzi coğrafiyalarda kampaniyalar üçün göstərilməyə bilər. Endirimlərin prioritetləşdirilməsi əlaqələndirilmiş API proqram təminatı vasitəsilə qonaqlama müddətinə görə qiymətləndirmə modelindən istifadə edən elanlara tətbiq edilmir.
Bu məqalədəki məlumatlar dərc edildikdən sonra dəyişmiş ola bilər.