Japan Host Insurance

Hər bir ev sahibi üçün qoruma. Hər elanda. Hər zaman.

Əhatəyə nələr daxildir?

Japan Host Insurance may provide coverage of up to ¥300,000,000 JPY if property or a listing owned by the Host is damaged due to the guest’s stay. It may also provide coverage of up to ¥100,000,000 where the Host incurs liability or expenses in relation to property damage or bodily injury of the guest or third party.

Yaponiya Ev Sahibi Sığortası aşağıdakıları əhatə edə bilər:

  • Ev Sahibinin mülkiyyətində olan elana qonağın qonaqlaması səbəbindən zərər dəyməsi halları
  • Qonağın və ya üçüncü şəxsin fiziki xəsarət almasına görə Ev Sahibinin məsuliyyət daşıdığı hallar
  • Qonağın və ya üçüncü şəxsin əmlakına dəyən zərərə görə Ev Sahibinin məsuliyyət daşıdığı hallar
  • Qonağın və ya üçüncü şəxsin əmlakına zərər dəyməsi və ya fiziki xəsarət almaları ilə əlaqədar Ev Sahibinin müəyyən xərclərinin qarşılanması
  • Ləkələnmiş və ya qoxunun aradan qaldırılmasını tələb edən əmlakı bərpa etməklə bağlı xərclər

Yaponiya Ev Sahibi Sığortası bunları əhatə etmir:

  • Ev Sahibinin nağd pulu və qiymətli kağızları
  • Ev Sahibinin bilərəkdən etdiyi hərəkət səbəbindən dəyən zərər
  • Normal köhnəlmə və yıpranma
  • Adi təmizlik xərcləri
Sığorta yalnız Yaponiyadakı qonaqlamalar üzrə Ev Sahiblərini əhatə edir. Əhatənin tətbiq edilməsi üçün Ev Sahibləri müvafiq qanuna uyğun olaraq ev paylaşımı biznesi ilə məşğul olmaq üçün lisenziya və ya başqa icazə almalıdır. Yaponiya Ev Sahibi Sığortası çərçivəsində ödənişlər almaq istəyən Ev Sahibləri iddia edilən zərərlə bağlı sənədləri təqdim etmək və lazım gəldikdə nadir hallarda baş verən yoxlamalara razılıq vermək də daxil olmaqla, Airbnb və sığorta şirkəti ilə əməkdaşlıq etməyi qəbul edirlər.Müəyyən mülkiyyət növləri üçün məhdud qorumalar tətbiq edilir. Ev sahibləri elanlarını icarəyə verərkən qiymətli əşyaları qorumaq və ya çıxarmaq istəyə, həmçinin bu cür əşyaları müstəqil sığorta etməyi düşünə bilərlər.Yaponiya Ev Sahibi Sığortası ödənişləri müəyyən şərtlərə, məhdudiyyətlərə və istisnalara tabedir. Ətraflı məlumat almaq üçün Yaponiya Ev Sahibi Sığorta Xülasəsi səhifəsinə daxil olun. Bütün sığorta siyasətinin surətini istəmək üçün Aon Japan Ltd. şirkəti ilə əlaqə saxlayın və Airbnb hesab məlumatlarınızı əlavə edin.

Necə iddia irəli sürmək olar?

Şəxsi əmlakları və/yaxud mülkiyyətlərində olan elanları ilə bağlı zərər iddiası olan Ev Sahibləri üçün:

Şəxsi əmlakları və/yaxud mülkiyyətlərində olan elanları ilə bağlı zərər iddiası olan Ev Sahibləri üçün:

1. Zərər barədə dəlillər toplayın

Bura fotolar, videolar, təxmini qiymətlər və/yaxud elementlərin qəbzləri daxil ola bilər.

2. Qonaqla Həll Mərkəzi vasitəsilə əlaqə saxlayın

Həll səbəbini seçməyiniz tələb olunduqda, "Zərər dəymiş və ya itmiş elementlər" seçin. Qonağın cavab vermək imkanı olacaq. Qonaq 72 saat ərzində cavab verməzsə, yardım üçün Airbnb-ni cəlb edə bilərsiniz.

3. Kompensasiya alın və ya Airbnb-ni prosesə cəlb edin

Qonaq tam məbləği ödəmək istəmirsə, Yaponiya Ev Sahibi Sığortası çərçivəsində kompensasiya almağa uyğun ola bilərsiniz. Airbnb ilə əlaqə saxladıqdan sonra dəstək mütəxəssisi proses zamanı sizə bələdçilik edəcək.

For Hosts who incur liability or other expenses:

Nadir hallarda da olsa, qonaq və ya üçüncü tərəf xəsarət aldıqda, yaxud əmlakları zədələndikdə və ya oğurlandıqda və siz onlara kompensasiya ödəməli olduğunuz halda, İcma Dəstəyi ilə əlaqə saxlamalısınız. Dəstəkləyici sənədlər və məlumatlar əldə edildikdən sonra iş Airbnb-dən üçüncü tərəf sığorta ödənişi biznesinə və sonuncunun üçüncü tərəf iddiaları administratoruna yönləndiriləcək.
İcma Dəstəyi ilə əlaqə saxla

Your questions answered

Məkanınızı Airbnb etməyə hazırsınız?

img