Səfərinizdən sonra: Fikir ayrılıqlarını həll etmək
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Money-related issues
You can use our Resolution Center within 60 days of your reservation's checkout date to request or send money for things related to your Airbnb trip. It helps to have any photos or other relevant evidence ready when you submit a Resolution Center request.
Staying at a hotel? The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, you will need to resolve issues directly with the hotel. You may also contact us to help mediate issues where helpful.
Reviews issues
If you’d like to respond to a review with your perspective of the situation, or to address feedback given, you can leave a response within 30 days of when the review was written. It will post directly below the review and will be visible to the rest of the Airbnb community. If the review is against our policies, you can report it.
Əlaqəli məqalələr
Səfərdən sonrakı məsələlərlə bağlı yardım
Səfəriniz başa çatdı, lakin hələ də həll etməli olduğunuz bir neçə məqam var (bəlkə qonaqladığınız yerdə nəyisə unutmusunuz və ya Ev Sahibin…- Qonaq
Həll Mərkəzi sizə necə yardım edir
Həll Mərkəzi sizə Airbnb səfərinizlə bağlı məqamlar üçün pul sorğusu göndərmək və ya pul göndərmək imkanı verir. Qonaqlar və Ev Sahibləri ra… - Qonaq
Ev Sahibi daha çox pul tələb edərsə
Airbnb vasitəsilə rezervasiya etdiyiniz zaman bütün qiymətləndirmə məlumatları daxil edilir. Bir neçə istisna hal var.