Qonağınızın rezervasiyasını girişdən sonrakı 24 saat ərzində və ya qonaqlama müddətində dəyişmək və ya ləğv etmək
Sometimes, unexpected events and emergencies pop up at the last minute. If you need to change or cancel a guest's reservation, you have options.
Reservations become active 24 hours before check-in. At that point, you might notice a reservation’s status switches to “Arrives tomorrow.”
Changing your guest’s reservation within 24 hours of check-in or during their stay
You can change an active reservation the same way you’d change an upcoming one: Just send your guest a trip change request.
Your guest will have to agree to any changes you request. It’s best to send them a message explaining why you’re asking for changes.
Canceling your guest’s reservation within 24 hours of check-in or during their stay
Canceling within 24 hours of check-in, or after a trip has started, is a special situation, however—you’ll need to contact us for help with that.
In either case, message your guest right away to let them know what’s going on.
What penalties may apply for canceling an active reservation
Canceling a guest’s active reservation is a big deal. Penalties will be applied unless the cancellation reason meets certain limited exceptions. Try to avoid it if you can.
Əlaqəli məqalələr
- Ev Sahibi
Ev Sahibi bronu necə ləğv edir
Ev Sahibi kimi rezervasiyanı ləğv edə bilərsiniz, lakin giriş vaxtı 24 saat ərzindədirsə, onlayn ləğv etmək seçimi mövcud olmaya bilər. Təcrübələr üzrə Məsuliyyət Sığortası Proqramının Xülasəsi
Airbnb Ev Sahibləri üçün hərtərəfli qoruma təmin edən Ev Sahibləri üçün AirCover-in bu əsas komponenti haqqında ətraflı məlumat.Ev Sahibləri üçün dəyişikliklər, ləğvetmələr və geri ödənişlər
Bəzən gözlənilməz vəziyyət səbəbindən sizin, yaxud da qonağınızın planları dəyişir. İşlərin rahat gedişatını təmin etmək üçün bəzi faydalı m…