Axtarış xanasına sorğu daxil edildikdən sonra təkliflər görünəcək. Nəzərdən keçirmək üçün yuxarı və aşağı oxları istifadə edin. Seçmək üçün "Enter" düyməsini istifadə edin. Seçim ifadədirsə, bu ifadə axtarılacaq. Təklif linkdirsə, brauzer həmin səhifəyə keçəcək.
Necə
Ev Sahibi

Planlaşdırılmış mesajlar yaratmaq və avtomatik olaraq qonaqlara göndərmək

Want better communication with less effort? Use scheduled messages to save time by automatically sending messages based on triggers like a new reservation, check-in, or check-out.

Personalizing templates with shortcodes

The templates can be personalized with shortcodes, which are placeholders you can choose that automatically fill in guest, reservation, and listing details. You can access shortcodes through a drop-down menu when you compose a message. You’ll also have to add the corresponding information for each shortcode in your listings, such as check-in and checkout times, or else the shortcode will display as unavailable in the message.

Scheduled messages

Common use cases for scheduled messaging and shortcodes (indicated in bold) include:

Sending a thank you message shortly after booking

  • Dear guest first name, thank you for confirming your reservation
  • I am excited to welcome you on check-in date on or after our check-in time, which is check-in time
  • As a reminder, here are our house rules: house rules

Sending a check-in reminder a couple days before the trip starts

  • The listing is at address and here are the directions: directions
  • The wifi network is called wifi name and the password is wifi password
  • Let me know if you need any advice about city

Sending a checkout reminder the morning before the trip ends

  • Quick reminder that checkout is tomorrow (checkout date) any time before checkout time
  • As a reminder, your confirmation code is confirmation code

Shortcodes

The full list of shortcodes includes:

  • Guest’s first name
  • Guest’s last name
  • Guest’s phone number
  • Check-in date
  • Check-in time
  • Checkout date
  • Checkout time
  • Total trip price
  • Average nightly price
  • Cleaning fee
  • Listing name
  • Listing address
  • Listing city
  • Wi-fi name
  • Wi-fi password
  • Confirmation code
  • Directions
  • Check-in Instructions
  • House Rules
  • House Manual
  • Guidebook
  • Getting around
  • Guest Access
  • Guest Interaction
  • Guest city
  • Guest country
  • Neighborhood
  • Number of guests
  • Number of nights
  • Number of bathrooms
  • Number of bedrooms
  • Number of beds
  • Primary host first name
  • Primary host last name

You can always choose to skip, customize, or send messages early, and you’ll be able to review a full timeline of every message sent for each reservation.

If you want to send these templates manually instead of automatically, learn more about quick replies.

Planlaşdırılmış mesaj yaratmaq 

Bir elan üçün mesaj yaratdığınız və planlaşdırdığınız zaman o, cari və gələcək rezervasiyalara tətbiq olunacaq. Planlaşdırılmış mesajlar elanın saat qurşağında göndərilir. Həmçinin şablonun dilini təyin etmək də qısa kodlarınızın necə tərcümə edildiyinə təsir edir.

Masaüstü kompüterdə planlaşdırılmış mesaj yaratmaq

  1. Mesajlar, sonra isə Menyu üzərinə klikləyin
  2. Parametrlər bölməsində Planlaşdırılmış mesajlar üzərinə klikləyin
  3. + Yeni mesaj üzərinə klikləyin
  4. Şablonu müəyyən etmək üçün ad daxil edin
  5. Mesajınızı yazın və fərdiləşdirmək üçün qısa kodlar daxil edin
  6. Dil parametrlərini mesajınıza uyğunlaşdırın
  7. Bu mesajın tətbiq edildiyi Elanları seçin
  8. Bu mesajı işə salan əməliyyatı seçin: Bron təsdiq edildi, Giriş və ya Çıxış
  9. Mesajın həmin əməliyyatdan əvvəl və ya sonra göndəriləcəyi vaxtı seçin
  10. Yaddaşda saxla üzərinə klikləyin


Messages won’t be scheduled for last minute bookings or short stays where the trigger time is greater or equal to the lead time.

  • If a trigger is set for 2 days before checkout, but the stay is only 1 or 2 days long, the schedule will be skipped.
  • If a trigger is set for 1 day before check-in, but the booking is made last minute the day before check-in, the schedule will be skipped.

Planlaşdırılmış mesajı redaktə etmək

Masaüstü kompüterdə planlaşdırılmış mesajı redaktə etmək

  1. Mesajlar, sonra isə Menyu üzərinə klikləyin
  2. Parametrlər bölməsində Planlaşdırılmış mesajlar üzərinə klikləyin
  3. Redaktə etmək istədiyiniz şablona klikləyin
  4. Dəyişikliklərinizi edin və Yaddaşda saxla üzərinə klikləyin

Müəyyən qonaq üçün planlaşdırılmış mesajları nəzərdən keçirmək 

Keçmiş və gələcək planlaşdırılmış mesajları qonaqla mesaj düzümündə və planlaşdırılmış mesaj düzümü dialoqunda yoxlaya bilərsiniz.

Masaüstü kompüterdə planlaşdırılmış mesajı nəzərdən keçirmək

  1. Mesajlara klikləyin və qonaqla mesaj düzümünü seçin
  2. Mesaj tərtib et qutusunun yanındakı saatlı planlaşdırılmış mesajlar ikonuna klikləyin


You’ll get a list of all scheduled messages that have been sent or skipped, as well as messages that will be sent in the future. If a guest has multiple reservations, each reservation’s timeline is collapsible.

Planlaşdırılmış mesajda göndərilməzdən əvvəl dəyişikliklər etmək

Qarşıdan gələn planlaşdırılmış mesajı göndərilməzdən əvvəl ötürə, erkən göndərə və ya məzmununu dəyişdirə bilərsiniz (şablonu dəyişmədən).

Masaüstü kompüterdə planlaşdırılmış mesajı nəzərdən keçirmək

  1. Mesajlara klikləyin və qonaqla mesaj düzümünü seçin
  2. Mesaj tərtib et qutusunun yanındakı planlaşdırılmış mesajlar ikonuna klikləyin
  3. Redaktə etmək üçün mesajı seçin, yaxud Ötür və ya İndi göndər üzərinə klikləyin

Planlaşdırılmış mesajı elandan silmək

Masaüstü kompüterdə planlaşdırılmış mesajı silmək

  1. Mesajlar, sonra isə Menyu üzərinə klikləyin
  2. Parametrlər bölməsində Planlaşdırılmış mesajlar üzərinə klikləyin
  3. Elanı silmək istədiyiniz şablona klikləyin
  4. Elanlar bölməsinə keçin və Redaktə et üzərinə klikləyin
  5. Elanların seçilməsini ləğv edin və Yaddaşda saxla üzərinə klikləyin


Planlaşdırılmış mesajı bütün elanlar üçün silmək

Şablon silindikdə həmin şablonla əlaqəli bütün elanlar üçün hələ göndərilməmiş bütün planlaşdırılmış mesajlar silinir.

Masaüstü kompüterdə planlaşdırılmış mesajı silmək

  1. Mesajlar, sonra isə Menyu üzərinə klikləyin
  2. Parametrlər bölməsində Planlaşdırılmış mesajlar üzərinə klikləyin
  3. Silmək istədiyiniz şablonu seçin
  4. Aşağı sürüşdürərək Şablonu sil bölməsini tapın və üzərinə klikləyin

Hosting with a team or co-host

If you host with a team, team members with guest management permissions will share the same set of scheduled messages, and all messages will be sent from the team owner. Any of the team members will be able to skip and edit upcoming scheduled messages, and create new templates that can be used by the team. Any saved messages you previously created will now be accessible in your team’s shared messages.

If you host with a co-host, your co-host can access your scheduled message history and upcoming message list from each conversation’s message thread, and will be able to skip and edit upcoming scheduled messages. Your co-host will also be able to apply their own templates to your listing, but they won’t be able to view or edit your templates.

Bu məqalə faydalıdır?

Əlaqəli məqalələr

  • Ev Sahibi

    Cəld cavablar yaratmaq və qonaqlara göndərmək

    Ev Sahibləri qonaq, rezervasiya və elan təfərrüatlarını dinamik şəkildə dolduran qısa kodlarla fərdiləşdirilmiş qısa cavab şablonları yarada…
  • Ev Sahibi

    İmkanları təsdiq etmək

    Elan təfərrüatları dəqiq olduqda və peşəkar tamamlamanın ilkin səviyyəsi üzrə tələblərə cavab verdikdə qonaqların qalmağa yer haqqında düşün…
  • Ev Sahibi

    Tapşırıq şablonları nədir?

    Tapşırıq şablonları gələcəkdə tapşırıqlar yaratdığınız zaman istifadə edə biləcəyiniz addımların siyahısını və əvvəlcədən təyin edilmiş tapş…
Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç