Axtarış xanasına sorğu daxil edildikdən sonra təkliflər görünəcək. Nəzərdən keçirmək üçün yuxarı və aşağı oxları istifadə edin. Seçmək üçün "Enter" düyməsini istifadə edin. Seçim ifadədirsə, bu ifadə axtarılacaq. Təklif linkdirsə, brauzer həmin səhifəyə keçəcək.
İcma siyasətii

Ev üzrə ev sahibləri üçün əsas qaydalar

Bu məqalə avtomatik tərcümə edilib.

Ev sahiblərindən qonaqlar üçün rahat, etibarlı qonaqlamalar yaratmağa kömək edən bu məkanlardakı qaydalarımıza əməl etmələrini tələb edirik:

  • Rezervasiya öhdəliyi
  • Vaxtında ünsiyyət
  • Elanın dəqiqliyi
  • Elanın təmizliyi

Ev sahiblərinin yüksək rəy reytinqlərini saxlaması da gözlənilir, çünki qonaqlar davamlı keyfiyyət səviyyəsi gözləyir və təcrübələrini paylaşmaq üçün rəylərdən istifadə edir.

Əsas qaydaların təfərrüatları

Müsbət rəy reytinqləri

Elanlar yüksək ümumi rəy reytinqini qorumalı və həddən çox aşağı reytinqin qarşısını almalıdır. Əla rəylər alan ev sahiblərinin dörd məqama diqqət yetirdiyini aşkar etdik: rezervasiya öhdəliyi, vaxtında ünsiyyət, dəqiq elan təfərrüatları və təmizlik.

Rezervasiya öhdəliyi

Ev sahibləri qəbul edilmiş rezervasiyaları şərəflə yerinə yetirməli və etibarlı giriş təcrübəsi təmin etməlidir.

  • Ləğvetmələr: Ev sahibinin nəzarətindən kənar müəyyən etibarlı səbəblər yoxdursa, Ev Sahibləri təsdiq edilmiş rezervasiyaları ləğv etməməlidir. Hətta bu hallarda ev sahibləri mümkün qədər çox başlama vaxtı ilə ləğv etmək üçün əllərindən gələni etməli və yardıma ehtiyacları olarsa, Airbnb ilə əlaqə saxlamalıdır.
  • Giriş: Ev sahibləri qonaqlarına giriş zamanı (məsələn: düzgün istiqamətlər, yenilənmiş açar kodu və s.) və qonaqlama müddətində elana asanlıqla daxil olmaq imkanı təmin etməlidir.

Vaxtında ünsiyyət

Ev sahibləri və ya ortaq ev sahibləri qonaqlamalardan əvvəl və qonaqlama zamanı yarana biləcək qonaq sorğularına və ya gözlənilməz problemlərə cavab vermək üçün əlçatan olmalıdır.

Ev sahiblərinin vaxtında bir çox tələblərinin olduğunu bilirik. Münasib cavab müddəti hesab edilən şey qonağın sorğusunun xarakteri və səfərinin mərhələsi kimi konkret hallardan asılı ola bilər.

Məsələn, qonaq qonaqlaması üçün maddi olan sualla əlaqə saxlayırsa:

  • Qonaqlamadan əvvəl:
    • Girişə beş gündən çox vaxt qalıbsa, ev sahiblərinin mesaj aldıqdan sonra üç gün ərzində qonaqlara cavab verməsi gözlənilir. Çox güman ki, qonaqlar səfərlərinin təfərrüatlarını planlaşdırmaq üçün əlavə məlumat üçün əlaqə saxlayır.
  • Girişə qədər və qonaqlama zamanı:
    • Giriş vaxtına yaxın və ya qonaqlama zamanı problem yaranarsa (çatışmayan əsas imkan, elana giriş problemi və s.), qonaq mesajlarına cəld cavab vermək xüsusilə vacibdir. Bu anlarda ev sahiblərinin yerli gündüz saatlarında qəbul edilən qonaq mesajlarına 1 saat ərzində cavab verməsi gözlənilir. Yerli gündüz saatları xaricində Airbnb ev sahibi cavab vermirsə, səfər problemi ilə üzləşən qonaqlara dərhal yardım edə bilər.
    • Əks halda, qonaq qonaqlama zamanı və ya gəldikdən sonrakı beş gün ərzində sizinlə əlaqə saxladıqda yerli gündüz saatlarında qəbul edilən qonaq mesajlarına 12 saat ərzində cavab vermək yaxşıdır. Çünki giriş beş gün ərzindədirsə, qonaqlar səyahətə başlaya bilər və giriş təlimatları və ya elanın mövqeyi kimi son təfərrüatların təsdiqlənməsinə ehtiyac ola bilər.

Elanın dəqiqliyi

Bron zamanı elan səhifəsi evi dəqiq təsvir etməli və girişdən çıxışa qədər elanda mövcud olacaq xüsusiyyətləri və imkanları əks etdirməlidir, o cümlədən:

  • Bron təfərrüatları: Ev Sahibləri yalnız qonağın əvvəlcədən razılığı ilə qəbul edilmiş bronun (tarixlər, qiymət və s.) təfərrüatlarını dəyişməlidir.
  • Mövqe: Elan səhifəsindəki mövqe məlumatları (xəritə sancağı, ünvan və s.) dəqiq olmalıdır. Elan səhifəsi səs-küyün səviyyəsinə təsir edə biləcək ətraf mühit haqqında hər hansı məlumatı da açıqlamalıdır.
  • Növ, ölçü və məxfilik: Elan səhifəsində təklif olunan qonaqlama növü (ayrıca otaq, bütöv ev və s.), elanın quraşdırılması (yataq otaqlarının sayı, çarpayıların ölçüsü və s.) və məxfilik səviyyəsi (ərazidə əmlak menecerinin, digər qonaqların olması və s.) dəqiq təsvir edilməlidir.
  • Əmlak: Təqdim edilən yer bron edilmiş yer olmalı və elan səhifəsindəki fotolar və təsvir təmin edilən məkanı dəqiq əks etdirməlidir. Ev sahibləri yalnız qonaqdan əvvəlcədən razılıq əldə etdikdə və qonaq səfər dəyişikliyi sorğusunu qəbul etdikdə bir elanı digəri ilə əvəz etməlidir.
  • İmkanlar VƏ EV qaydaları: Elan səhifəsi müvafiq ev qaydalarını açıqlamalı və elanda təklif olunan bütün mövcud imkanları (cakuzi, mətbəx, idman zalı və s.) və xüsusiyyətləri dəqiq əks etdirməlidir. Elanda "vacib imkanlar" reklam edilirsə, bu siyahıdakı bütün imkanlar qonaqlar üçün əlçatan olmalıdır. İmkanlara giriş imkanı ilə əlaqəli məhdudiyyətlər varsa, bunlar elan səhifəsində də tam açıqlanmalıdır (məsələn, yalnız ilin müəyyən saatlarında və ya aylarında mövcud olan hovuz).

Elanın təmizliyi

Qonaq girişindən əvvəl bütün elanlar təmiz və sağlamlıq üçün təhlükələrdən azad olmalıdır.

  • Sağlamlıq və təhlükəsizlik: Elanlar sağlamlıq üçün təhlükələrdən (kif, zərərvericilər və s.) azad olmalıdır.
  • Təmizlik: Ev Sahibləri yüksək təmizlik standartlarına cavab verən elanlar (geniş toz, ev heyvanı çöpü, çirkli qablar və s.) təmin etməlidir.
  • Qonaq dövriyyəsi: Ev sahibləri hər qonaqlama arasında təmizliyə əmin olmalıdır (camaşırları yumaq, zibili atmaq, tozsoranla/süpürmək, səthləri silmək və s.).

Pozuntu haqqında məlumat vermək

Airbnb qonaqları bu əsas qaydaların pozuntuları barədə dərhal məlumat verməyə təşviq edir. Qonaq bu əsas qaydaların şübhəli və ya faktiki pozulması ilə məşğul olduqda aşağıdakıları xahiş edirik:

  • Ev sahibi ilə ünsiyyət qurun - ev sahibi problemləri tez həll etmək üçün ən yaxşı vəziyyətdədir.
  • Problemi Airbnb mesaj düzümündən, fotolardan və s. istifadə edərək sənədləşdirin.
  • Ev sahibi problemi həll edə bilmirsə, problemi birbaşa bildirmək və ya Həll Mərkəzi vasitəsilə geri ödəniş sorğusu göndərmək üçün bizimlə əlaqə saxlayın.
  • Ev sahibinin gələcək qonaqlar üçün təkmilləşə bilməsi üçün məxfi rəy yazın.

Ev sahiblərini bu əsas qaydalara sahib tutmaq

Bu əsas qaydaları tətbiq etməyə sadiqik. Əsas qayda pozuntusu barədə məlumat verildikdə, Airbnb nə baş verdiyini anlamaq üçün Ev Sahibi ilə əlaqə saxlamağa çalışacaq.

Etdiyimiz əməliyyatlara bu siyasət haqqında ev sahiblərinə məlumat vermək və xəbərdarlıqlar vermək daxil ola bilər. Bu əsas qaydaların təkrarlanan və ya ciddi şəkildə pozulması barədə məlumat verildikdə ev sahibləri və ya onların elanları dayandırıla və ya platformadan silinə bilər.

Pozuntunun xarakterindən asılı olaraq, Airbnb qarşıdan gələn və ya aktiv rezervasiyanı ləğv etmək, qonağa ev sahibinin ödəməsindən geri ödəniş etmək və/və ya ev sahiblərindən ev sahibliyinə davam etməzdən əvvəl problemləri həll etdiklərinə dair sübut təqdim etmələrini tələb etmək kimi digər tədbirlər də görə bilər.

Bundan əlavə, təsdiq edilmiş rezervasiyanı ləğv edən və ya ləğvetməyə görə məsuliyyət daşıdığı aşkar edilən ev sahibi Ev Sahibi Ləğvetmə Siyasətimiz çərçivəsində digər nəticələrlə üzləşə bilər. Ev sahibi ev sahibinin nəzarətindən kənar müəyyən etibarlı səbəblərə görə ləğv edərsə, Airbnb ləğvetmə haqlarını və bəzi hallarda digər nəticələri ləğv edə bilər.

Cəlbedici pozuntular

Ev sahibləri bu siyasət çərçivəsində müştəri dəstəyi ilə əlaqə saxlayaraq və ya müraciət prosesinə başlamaq üçün təqdim etdiyimiz link vasitəsilə qərarlara etiraz edə bilər. Etirazları nəzərdən keçirərkən ev sahibinin təmin etdiyi yeni və ya düzəldilmiş məlumatlar, Rəy Siyasətimizin pozulması və ya pozuntu (lar) ilə bağlı digər müvafiq hallar kimi əlavə təfərrüatları nəzərdən keçirəcəyik.

Bu məqalə faydalıdır?

Əlaqəli məqalələr

Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç