Axtarış xanasına sorğu daxil edildikdən sonra təkliflər görünəcək. Nəzərdən keçirmək üçün yuxarı və aşağı oxları istifadə edin. Seçmək üçün "Enter" düyməsini istifadə edin. Seçim ifadədirsə, bu ifadə axtarılacaq. Təklif linkdirsə, brauzer həmin səhifəyə keçəcək.
İcma siyasətii

Evlər üçün yenidən bronlaşdırma və geri ödəniş siyasəti

Bu məqalə avtomatik tərcümə edilib.

Qüvvəyə minmə tarixi: 6 fevral 2025-ci il

Ev Sahibi girişdən əvvəl ləğv edərsə, nə baş verir?

Ev Sahibi rezervasiyanı girişdən əvvəl ləğv edərsə, onun qonağı tam geri ödəniş almaq hüququna malikdir və lazım gəldikdə, Airbnb qonağa bənzər qiymətləndirmədə mövcudluqdan asılı olaraq bənzər bir yer tapmaqda kömək edəcək.

Airbnb, adətən, dərhal yenidən bron etməyi asanlaşdırmaq üçün qonağın ilkin ödənişini bron kreditinə çevirəcək, lakin qonaqlar əvəzində istənilən vaxt ilkin ödəniş metoduna geri ödəniş sorğusu göndərə bilər. Bron krediti 72 saatdan sonra istifadə edilmədikdə, kreditin məbləği qonağın ilkin ödəniş metoduna geri qaytarılacaq.

Başqa Rezervasiya Problemi qonaqlamanı pozarsa, nə baş verir

Qonaqlar aşkar edildikdən sonra 72 saat ərzində Rezervasiya Problemləri barədə məlumat verməlidir. Rezervasiya Probleminin qonağın qonaqlamasını pozduğunu müəyyən etsək, qonağa tam və ya qismən geri ödəniş edəcəyik və ya müqayisə edilə bilən qiymətləndirmədə mövcudluqdan asılı olaraq qonağa bənzər yer tapmaqda kömək edəcəyik. Yenidən bron yardımı və ya geri ödənilən məbləğ Rezervasiya Probleminin ağırlığı, qonağa təsiri, qonaqlamanın təsirə məruz qalmış hissəsi, qonağın qonaqlama yerlərini boşaltması, digər yumşaltma amilləri və Rezervasiya Problemi ilə bağlı təmin edilən dəlillərin gücü də daxil olmaqla bir neçə amildən asılıdır.

Hansı Rezervasiya Problemləri əhatə olunur

"Rezervasiya Problemi" termini bu hallara aiddir:

  • Ev sahibi girişdən əvvəl rezervasiyanı ləğv edir.
  • Ev sahibi qonaqlarının qonaqlama yerlərinə girişini təmin edə bilmir.
  • Qonaqlamalar aşağıdakı səbəblərdən hər hansı biri daxil olmaqla, lakin bunlarla məhdudlaşmadan giriş zamanı yaşayış üçün yararlı deyil:
    • Əsaslı şəkildə təmiz və sanitar deyil.
    • Təhlükəsizlik və ya sağlamlıq təhlükələrini ehtiva edir.
  • Qonaqlamalar aşağıdakı səbəblərdən hər hansı biri daxil olmaqla, lakin bunlarla məhdudlaşmadan reklam olunandan xeyli fərqlidir:
    • Yanlış məkan növü (məsələn, bütöv məkan, ayrıca otaq və ya şərikli otaq).
    • Otaqların qeyri-dəqiq növü və ya sayı (məsələn, yataq otaqları, hamam otaqları və mətbəxlər).
    • Qonaqlama yerlərinin yanlış mövqeyi.
    • Elan qonaqlama zamanı Ev Sahibinin, başqa şəxsin və ya ev heyvanının mövcud olacağını açıqlaya bilmir.
    • Elanda reklam edilən xüsusi imkan və ya xüsusiyyət mövcud deyil və ya işləmir (məsələn, hovuz, cakuzi, əsas cihaz, istilik və kondisioner sistemləri).

    Yenidən bron yardımı və ya geri ödəniş üçün necə sorğu göndərmək olar

    Yenidən bron yardımı və ya geri ödəniş sorğusu göndərmək üçün rezervasiya etmiş qonaq Rezervasiya Problemi aşkar edildikdən sonra 72 saat ərzində bizimlə və ya Ev Sahibi ilə əlaqə saxlamalıdır. Sorğular Rezervasiya Probleminin baş verib-vermədiyini müəyyən etmək üçün istifadə edəcəyimiz fotoşəkillər, videolar və ya Ev Sahibi tərəfindən şərtlərin təsdiqi kimi müvafiq dəlillərlə dəstəklənməlidir.

    Bu Siyasət Ev Sahiblərinə necə təsir edir

    Ev Sahibi rezervasiyanı ləğv edərsə və ya başqa Rezervasiya Problemi qonağın qonaqlamasını pozarsa, Ev Sahibi heç bir ödəmə almayacaq və ya ödəməsini qonağına geri ödənilən məbləğlə azaldacaq.

    Əksər hallarda qonağın Ev Sahibi ilə bildirdiyi narahatlığını təsdiq etməyə çalışacağıq. Ev sahibləri bizimlə əlaqə saxlayaraq qonağın Rezervasiya Problemi ilə bağlı iddiasına da etiraz edə bilər.

    Bilməli olduğunuz digər şeylər

    Bu Siyasət qanunla icazə verilən maksimum dərəcədə tətbiq olunur və bu, istisna edilə bilməyən zəmanətləri nəzərdə tuta bilər. Bu Siyasət tətbiq edildikdə rezervasiyanın ləğvetmə siyasətinə nəzarət edir və üstünlük təşkil edir. Mümkün olduqda bizə sorğu göndərməzdən əvvəl qonaq Ev Sahibinə məlumat verməli və Rezervasiya Problemini birbaşa Ev Sahibi ilə həll etməyə çalışmalıdır. Qonaqlar problemin həlli ilə əlaqədar olaraq Həll Mərkəzindən istifadə edərək birbaşa Ev Sahiblərindən geri ödəniş sorğusu göndərə bilər. Birbaşa Ev Sahibi tərəfindən təmin edilən hər hansı geri ödənişi və ya digər yardımı əks etdirmək üçün bu Siyasət çərçivəsində hər hansı geri ödəniş məbləğini azalda və ya hər hansı yeni bron yardımını tənzimləyə bilərik. Yeni bron yardımı təmin etməyin bir hissəsi olaraq yeni qonaqlama yerlərinin xərcini ödəməyə və ya töhfə verməyə borclu deyilik. Həmçinin qonaqlara ləğv edilmiş rezervasiyanın dəyərini yeni qonaqlama yerlərinə tətbiq etmək və ya nağd geri ödəniş əvəzinə səyahət krediti almaq seçimi ilə təmin edə bilərik.

    Qonaq Rezervasiya Problemi barədə vaxtında məlumat verilməsinin mümkün olmadığını göstərirsə, bu Siyasət çərçivəsində Rezervasiya Problemi barədə gec məlumat verməyə icazə verə bilərik. Qonağın, səyahət yoldaşlarının və ya onların dəvətçilərinin, yaxud da ev heyvanlarının səbəb olduğu rezervasiya problemləri bu Siyasətin əhatə dairəsinə daxil deyil. Saxta sorğunun təqdim edilməsi Xidmət Şərtlərimizi pozur və hesaba xitam verilməsi ilə nəticələnə bilər.

    Bu Siyasət çərçivəsindəki qərarlarımız məcburidir, lakin mövcud ola biləcək digər müqavilə və ya qanuni hüquqlara təsir etmir. Qonaqların və ya Ev Sahiblərinin qanuni tədbirlər başlatması hüququ təsirsiz qalır. Bu Siyasət sığorta deyil və heç bir qonaq və ya Ev Sahibi tərəfindən ödəniş edilməyib. Bu Siyasət çərçivəsində bütün hüquq və öhdəliklər rezervasiyanın bron edən qonağı və Ev Sahibi üçün şəxsidir və köçürülə və ya təyin edilə bilməz. Bu Siyasətə istənilən dəyişiklik Xidmət Şərtlərimizə uyğun olaraq ediləcək. Bu Siyasət qonaqlamalara tətbiq edilir, lakin Təcrübələr rezervasiyalarına tətbiq edilmir.

    Bu məqalə faydalıdır?

    Əlaqəli məqalələr

    Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
    Giriş et və ya qeydiyyatdan keç