COVID-19 pandemiyası zamanı Yüngülləşdirici Hal Siyasəti rezervasiyama tətbiq olunur?
Qeyd: COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar hallar 31 may 2022-ci il tarixindən etibarən artıq Yüngülləşdirici Hal Siyasətimiz çərçivəsində əhatə olunmur. 31 may 2022-ci il tarixindən əvvəl edilmiş rezervasiyalar üçün COVID-19 ilə bağlı müəyyən hallar siyasət çərçivəsində əhatə olunmağa davam edəcək. Cənubi Koreyadakı Luxe rezervasiyaları və ölkədaxili rezervasiyalar üçün fərqli siyasətlər tətbiq olunur.
Bu məqalə Yüngülləşdirici Hal Siyasətimizin COVID-19 ilə əlaqəli ləğvetmələrə necə tətbiq olunduğunu təfərrüatı ilə izah edir.
Rezervasiyanızın tələblərə cavab verib-vermədiyini müəyyən etməyiniz üçün xülasə.
14 mart 2020-ci il tarixində və ya ondan əvvəl bron etmisinizsə və aşağıdakıların hamısı doğrudursa, rezervasiyanız tələblərə cavab verir:
- Giriş tarixi bu gündən etibarən növbəti 45 gün ərzindədir
- və hələ ləğv etməmisiniz
- və hələ giriş etməmisiniz
- və pandemiya rezervasiyanızı tamamlamağınıza mane olur
Əgər bunların hamısı doğrudursa, onu özünüz ləğv edə bilərsiniz. Proses zamanı sizə ləğvetmə və geri ödənişlər üzrə seçimlər veriləcək. Siyasət çərçivəsində ləğv etmək üçün COVID-19-a görə rezervasiyanızı tamamlaya bilmədiyinizi əsaslandırmalı, yaxud da təsdiq etməlisiniz.
14 mart 2020-ci il tarixindən sonra və 31 may 2022-ci ildən əvvəl bron etmisinizsə və aşağıdakıların hamısı doğrudursa, rezervasiyanız tələblərə cavab verir:
- Giriş tarixiniz növbəti 14 gün ərzindədir
- və hələ ləğv etməmisiniz
- və hələ giriş etməmisiniz
- və siz və ya səyahət qrupunuzun üzvü olan digər qonaq hazırda COVID-19 xəstəsidir
Bütün bunlar doğrudursa, icma dəstəyi komandamızla əlaqə saxlayaraq ləğv edə bilərsiniz. Qanunla icazə verildiyi dərəcədə bunu sənədlərlə (məsələn, COVID-19 test nəticəsi) təsdiqləməyinizi xahiş edəcəyik. Həmçinin hesabınız yeni rezervasiyalar etməkdən müvəqqəti olaraq bloklanacaq və növbəti 14 gün ərzində olan bütün rezervasiyalarınız ləğv ediləcək.
Tələblərə cavab vermir və ləğv edirsinizsə, geri ödənişiniz Ev Sahibinizin ləğvetmə siyasəti ilə müəyyən olunur. Siz ləğvetməni təsdiq etməzdən əvvəl geri ödəniş məbləğinizi göstərəcəyik. Bu halda Ev Sahibi ödəmələri və qonaq geri ödənişləri bron edərkən razılaşdığınız Ev Sahibinin ləğvetmə siyasətinə uyğun olaraq edilir.
Qeyd: Rezervasiya ləğv edildikdə Airbnb Ev Sahibinin ləğvetmə siyasətinə əsasən Ev Sahibinə ediləcək hər hansı ödəməni və qonağa ediləsi geri ödənişi göndərir. Buna görə də yüngülləşdirici halların əhatəsi elan edilməzdən əvvəl ləğv edilmiş və ya uzadılmış rezervasiyalar yenidən nəzərdən keçirilməyəcək.
31 may 2022-ci il tarixində və ya ondan sonra bron etmisinizsə, rezervasiyanız tələblərə cavab vermir*, lakin aşağıdakı əlavə seçimləriniz var:
Planlarınız uyğunlaşandırsa, Ev Sahibinizlə razılaşaraq rezervasiyanı daha gec tarixə dəyişməyi də nəzərdən keçirə bilərsiniz.
Əlavə geri ödəniş sorğusu göndərmək üçün Ev Sahibinizlə əlaqə saxlaya da bilərsiniz. O razılaşsa, pulu sizə təhlükəsiz şəkildə köçürmək üçün Həll Mərkəzindən istifadə edə bilər.
Rezervasiyanızı artıq ləğv etmisinizsə və ya giriş etmisinizsə, yardım üçün icma dəstəyi komandamızla əlaqə saxlaya bilərsiniz.
Cənubi Koreyadakı Luxe rezervasiyaları və ölkədaxili rezervasiyalar üçün fərqli siyasətlər tətbiq olunur.
Əlaqəli məqalələr
- Səyahət admini
Keçmiş işçinin bron etdiyi səfəri ləğv edə bilərəm?
Bunu İş üçün Airbnb göstəricilər panelinizdə edə bilərsiniz. İcmamızın dəstək komandası ləğvetmə sorğunuzu nəzərdən keçirdikdən sonra sizinl… - Qonaq
Səfər dəyişikliyi sorğunuzun statusunu yoxlamaq
Dəyişiklik sorğusunun statusuna dair yeniləmə əldə etmək üçün Səfərlərinizə keçə və ya birbaşa Ev Sahibinizlə əlaqə saxlaya bilərsiniz. - Qonaq
Təcrübələr üzrə Qonaq Geri Ödəniş Siyasəti
Təcrübələr üzrə Qonaq Geri Ödəniş Siyasətimizi nəzərdən keçirin.