Necə
Niyə qonaqlar proqram təminatı ilə əlaqələndirilmiş elanda bron xətaları ilə üzləşə bilər?
Niyə qonaqlar proqram təminatı ilə əlaqələndirilmiş elanda bron xətaları ilə üzləşə bilər?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Bu məqalə faydalıdır?
Əlaqəli məqalələr
Proqram təminatı ilə əlaqələndirilmiş elanlarda elan xətalarını düzəltmək
Xətaları nəzərdən keçirmək və onları düzəltmək üçün masaüstü kompüterdə və ya mobil cihazda Airbnb hesabınıza daxil olun.- Ev Sahibi
Yeni ödəniş metodu təyin edin
Siz ödəmə metodu əlavə etdikdən sonra onun təsdiqlənməsi bir qədər çəkir. Təsdiqləndikdən sonra statusu "Hazırdır" olaraq dəyişir. Təsdiqləm… - Səyahət admini
Başqası üçün səfərlər bron etmək
Airbnb İş üçün Airbnb-də qeydiyyatdan keçmiş insanlara başqaları adından işgüzar səfərlər bron etməyə imkan verir - bu insanlar səfər tərtib…
Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç