Niyə proqram təminatımda bir rezervasiya əksikdir?
Airbnb sends reservations directly to your software. Normally this happens instantly, but sometimes this can take a few hours. If a reservation is still missing from your software for longer than that, you should confirm if the listing was connected to your software at the time of booking.
To confirm a listing connection, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser of your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Review the Sync Status column
- The listing should display Connected
If your listing isn’t connected, follow these directions to connect the listing.
If your listing seems to be connected, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the missing reservation so they can help you confirm if your listing was connected to your software at the time of the booking. If necessary, they’ll contact Airbnb's Technical Support team for further investigation.
Əlaqəli məqalələr
- Ev Sahibi
Əlaqəli elanları birbaşa necə birləşdirə və dərc edə bilərəm?
Elanları birləşdirməklə heç bir dublikatın yaradılmamasını, eləcə də mövcud məzmun və rəylərinizin saxlanılmasını təmin edirsiniz. - Ev Sahibi
Əlaqəli elanlarım üçün sinxronlaşdırma parametrlərini necə dəyişə bilərəm?
Sinxronizasiya parametrlərinizi dəyişərək elanın təfərrüatlarını birbaşa Airbnb-də idarə edin. - Ev Sahibi
API ilə əlaqələndirilmiş proqram təminatı ilə elanların idarə edilməsi
Komanda sahibinin hesabı Airbnb elanlarını API ilə əlaqələndirilmiş proqram təminatı vasitəsilə idarə edirsə, proqram təminatı ev sahibliyi …