Həll Mərkəzində pul istəmək və ya göndərmək
A Host sending their guest a partial refund for a missing amenity, a guest sending their Host a payment for breaking a coffee mug, and much more—the Resolution Center makes it easy to handle money-related requests for an Airbnb stay or Experience.
Həll Mərkəzində Ev Sahibinizə və ya qonağınıza pul sorğusu göndərmək
- Həll Mərkəzi və sonra Pul sorğusu göndərin üzərinə klikləyin
- Rezervasiyanı seçin və Seç üzərinə klikləyin
- Bu sorğu nə üçündür? bölməsində niyə pul sorğusu göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- İstədiyiniz məbləği daxil edin
- Qeyri-məcburi qoşmaları yükləyin və qeyd əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Sorğu göndərin üzərinə klikləyin
- Həll Mərkəzi və sonra Pul sorğusu göndərin üzərinə basın
- Rezervasiyanı seçin
- Bu sorğu nə üçündür? bölməsində niyə pul sorğusu göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- İstədiyiniz məbləği daxil edin
- Qeyri-məcburi qoşmaları yükləyin və qeyd əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Sorğu göndərin üzərinə basın
- Həll Mərkəzi və sonra Pul sorğusu göndərin üzərinə basın
- Rezervasiyanı seçin
- Bu sorğu nə üçündür? bölməsində niyə pul sorğusu göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- İstədiyiniz məbləği daxil edin
- Qeyri-məcburi qoşmaları yükləyin və qeyd əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Sorğu göndərin üzərinə basın
- Həll Mərkəzi və sonra Pul sorğusu göndərin üzərinə basın
- Rezervasiyanı seçin
- Bu sorğu nə üçündür? bölməsində niyə pul sorğusu göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- İstədiyiniz məbləği daxil edin
- Qeyri-məcburi qoşmaları yükləyin və qeyd əlavə edin
- Növbəti, sonra isə Sorğu göndərin üzərinə basın
Həll Mərkəzində Ev Sahibinizə və ya qonağınıza pul göndərmək
- Həll Mərkəzi və sonra Pul göndərin üzərinə klikləyin
- Rezervasiyanı seçin və Seç üzərinə klikləyin
- Bu ödəniş nə üçündür? bölməsində niyə pul göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- Ödəniş məbləğini daxil edin və qeyd əlavə edin
- Növbəti üzərinə klikləyin
- Ödəniş metodu seçin, sonra isə Təsdiq et və ödə üzərinə klikləyin
- Həll Mərkəzi və sonra Pul göndərin üzərinə basın
- Rezervasiyanı seçin
- Bu ödəniş nə üçündür? bölməsində niyə pul göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- Ödəniş məbləğini daxil edin və qeyd əlavə edin
- Növbəti üzərinə basın
- Ödəniş metodu seçin, sonra isə Təsdiq et və ödə üzərinə basın
- Həll Mərkəzi və sonra Pul göndərin üzərinə basın
- Rezervasiyanı seçin
- Bu ödəniş nə üçündür? bölməsində niyə pul göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- Ödəniş məbləğini daxil edin və qeyd əlavə edin
- Növbəti üzərinə basın
- Ödəniş metodu seçin, sonra isə Təsdiq et və ödə üzərinə basın
- Həll Mərkəzi və sonra Pul göndərin üzərinə basın
- Rezervasiyanı seçin
- Bu ödəniş nə üçündür? bölməsində niyə pul göndərdiyinizi ən yaxşı təsvir edən səbəbi seçin
- Ödəniş məbləğini daxil edin və qeyd əlavə edin
- Növbəti üzərinə basın
- Ödəniş metodu seçin, sonra isə Təsdiq et və ödə üzərinə basın
If the reservation checkout date was more than 60 days ago
You can only submit a new Resolution Center request up to 60 days after a reservation's checkout date.
You can respond to an existing Resolution Center request—like choosing to pay the full amount, paying a different amount, or declining the request—more than 60 days after checkout, as long as the request was submitted within the 60 days after checkout.
If the reservation hasn’t yet started
Hosts can use the Resolution Center to send money to a guest before their confirmed reservation’s check-in, as long as it’s a partial refund. Guests can send money to a Host before check-in, but they can’t request money from a Host until their reservation has started.
If a guest cancels their reservation before check-in and their Host has agreed to a full refund, either the guest or Host can initiate it:
- The guest can request a full refund from the Host in the Resolution Center
- The Host can contact Airbnb to have our Community Support team refund the guest in full
If the reservation check-in has passed
Hosts and guests can both use the Resolution Center to send or request money from one another after check-in.
If a guest cancels their reservation and it’s past check-in, their Host can send a full refund to the guest in the Resolution Center.
If the reservation is a hotel stay
The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, guests of hotel stays and their Hosts will need to resolve any money-related requests directly.
Əlaqəli məqalələr
- Necə
Həll Mərkəzi sorğularınızı tapmaq
Göndərdiyiniz Həll Mərkəzi sorğusunun statusunu yoxlayın, aldığınız sorğuya cavab verin və ya keçmiş sorğunu nəzərdən keçirin.