Bu Siyasət yalnız 2 noyabr 2023-cü il tarixindən əvvəl bron edilmiş Luxe rezervasiyalarına tətbiq edilir. 2 noyabr 2023-cü il tarixində və ya ondan sonra bron edilmiş rezervasiyalar Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasətimizə tabedir.
Qüvvəyə minmə tarixi: 29 aprel 2022-ci il
Bu Luxe Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasəti rezervasiyanı ləğv etdikdə və ya başqa bir Səyahət Problemi qonaqlamanı pozduqda rezervasiyanı yenidən bron etməkdə necə yardım edəcəyimizi və Luxe bronları üçün geri ödənişləri necə idarə edəcəyimizi izah edir. Bu Siyasət Airbnb Luxe Qonaq Bron Müqaviləsinə əlavə olaraq tətbiq edilir.
Ev Sahibi girişdən əvvəl rezervasiyanı ləğv edərsə, qonağa müqayisə edilə bilən qonaqlama yerlərini ən yaxşı şəkildə tapmaq və bron etməkdə yardım edəcəyik. Müqayisə edilə bilən qonaqlama yerləri tapa bilməsək və ya qonaq yeni rezervasiya bron etməməyi seçsə, qonaq tam geri ödəniş alacaq.
Digər Səyahət Problemləri aşkar edildikdən sonra 72 saatdan gec olmayaraq Dəstək ilə əlaqə saxlayaraq bizə bildirilməlidir. Səyahət Probleminin qonaqlamanı pozduğunu müəyyən etsək, vəziyyətdən asılı olaraq tam və ya qismən geri ödəniş edə bilərik. Həmçinin qonağa müqayisə edilə bilən və ya daha yaxşı qonaqlama yerləri tapmaqda kömək edə bilərik. Geri ödənilən məbləğ Səyahət Probleminin şiddətindən, qonağa təsirindən, qonaqlamanın təsirə məruz qalmış hissəsindən və qonağın qonaqlama yerlərini boşaltmasından asılıdır. Qonaq maddi Səyahət Probleminə görə qonaqlama yerlərini boşaltsa və bizimlə əlaqə saxlasa, qonaqlamanın qalan gecələri üçün müqayisə edilə bilən və ya daha yaxşı qonaqlama yerləri tapmaqla bağlı yardım təklif edəcəyik.
"Səyahət Problemi" termini bu hallara aiddir:
Yenidən bron yardımı və ya geri ödəniş üzrə tələblərə cavab vermək üçün rezervasiya etmiş qonaq Dəstək ilə əlaqə saxlayaraq iddia təqdim edə bilər. İddialar Səyahət Problemini kəşf etdikdən sonra 72 saatdan gec olmayaraq bizə çatdırılmalı və fotoşəkillər və ya Ev Sahibi tərəfindən şərtlərin təsdiqi kimi müvafiq dəlillərlə dəstəklənməlidir. Mövcud dəlilləri qiymətləndirməklə Səyahət Probleminin baş verib-vermədiyini müəyyən edəcəyik.
Ev Sahibi qonaqlamanı ləğv edərsə, Ev Sahibindən qonaqlama ilə əlaqədar ona edilən bütün ödənişləri geri qaytarmaq tələb olunacaq. Ev Sahibi və ya başqa bir Səyahət Problemi ilə bağlı ləğvetməyə görə qonağa müqayisə edilə bilən və ya daha yaxşı qonaqlama yerləri tapmaq və ya bron etməkdə kömək etmək üçün xərclər çəkdiyimiz halda, bu cür xərcləri Ev Sahibindən Şərtlərimizə, siyasətlərimizə və Ev Sahiblərimizlə razılaşmalara uyğun şəkildə bərpa etmək hüququmuz olacaq.
Əksər hallarda qonağın iddiasını Ev Sahibi ilə təsdiq etməyə çalışacağıq. Ev Sahibləri Dəstək ilə əlaqə saxlayaraq Səyahət Probleminə də etiraz edə bilər.
Bu Siyasət 2 noyabr 2023-cü il tarixindən əvvəl bron edilmiş bütün Luxe rezervasiyalarına tətbiq edilir. Luxe rezervasiyaları Airbnb platformasında bron edilir və Luxury Retreats tərəfindən idarə olunur. Unutmayın ki, Airbnb Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasəti və Airbnb-nin Fövqəladə Hadisələr Siyasəti 2 noyabr 2023-cü il tarixindən əvvəl bron edilmiş Luxe rezervasiyalarına tətbiq edilmir. Bu Siyasət tətbiq edildikdə, o, həmçinin rezervasiyanın ləğvetmə siyasətinə nəzarət edir və ondan üstündür.
İddia təqdim etməzdən əvvəl qonaq Səyahət Problemini birbaşa həll etmək üçün Airbnb Dəstək və ya yerində əmlak menecerinə məlumat verməlidir. Birbaşa Ev Sahibi tərəfindən təmin edilən hər hansı geri ödənişi və ya digər yardımı əks etdirmək üçün bu Siyasət çərçivəsində hər hansı geri ödəniş məbləğini azalda və ya hər hansı yeni bron yardımını tənzimləyə bilərik. Yeni bron yardımı təmin etməyin bir hissəsi olaraq yeni qonaqlama yerlərinin xərcini ödəməyə və ya töhfə verməyə borclu deyilik. Həmçinin qonaqlara ləğv edilmiş rezervasiyanın dəyərini yeni qonaqlama yerlərinə tətbiq etmək və ya nağd geri ödəniş almaq əvəzinə səyahət krediti almaq seçimi ilə təmin edə bilərik.
Qonaq Səyahət Problemi barədə vaxtında məlumat verməyin mümkün olmadığını nümayiş etdirdiyi halda, bu Siyasət çərçivəsində Səyahət Problemi barədə gec məlumat verməsinə icazə verə bilərik. Qonağın, səyahət yoldaşlarının və ya onların dəvətçilərinin, yaxud da ev heyvanlarının səbəb olduğu səyahət problemləri bu Siyasətin əhatə dairəsinə daxil deyil. Saxta iddianın təqdim edilməsi Xidmət Şərtlərimizi pozur və hesaba xitam verilməsi ilə nəticələnə bilər.
Bu Siyasət çərçivəsindəki qərarlarımız məcburidir, lakin mövcud ola biləcək digər müqavilə və ya qanuni hüquqlara təsir etmir. Qonaqların və ya Ev Sahiblərinin qanuni tədbirlər başlatması hüququ təsirsiz qalır. Bu Siyasət sığorta deyil və heç bir qonaq və ya Ev Sahibi tərəfindən ödəniş edilməyib. Bu Siyasət çərçivəsində bütün hüquq və öhdəliklər rezervasiyanın bron edən qonağı və Ev Sahibi üçün şəxsidir və köçürülə və ya təyin edilə bilməz. Bu Siyasətə istənilən dəyişiklik Xidmət Şərtlərimizə uyğun olaraq ediləcək. Bu Siyasət Luxe rezervasiyalarına aiddir, lakin qonaqlama və ya Təcrübələr rezervasiyalarına tətbiq edilmir.
Luxe Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasəti ilə bağlı hər hansı sualınız varsa, Dəstək ilə əlaqə saxlayın.