Axtarış xanasına sorğu daxil edildikdən sonra təkliflər görünəcək. Nəzərdən keçirmək üçün yuxarı və aşağı oxları istifadə edin. Seçmək üçün "Enter" düyməsini istifadə edin. Seçim ifadədirsə, bu ifadə axtarılacaq. Təklif linkdirsə, brauzer həmin səhifəyə keçəcək.
İcma siyasətii

Luxe Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasəti

Bu məqalə avtomatik tərcümə edilib.

Bu Siyasət yalnız 2 noyabr 2023-cü il tarixindən əvvəl bron edilmiş Luxe rezervasiyalarına tətbiq edilir. 2 noyabr 2023-cü il tarixində və ya ondan sonra bron edilmiş rezervasiyalar Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasətimizə tabedir.

Qüvvəyə minmə tarixi: 29 aprel 2022-ci il

Bu Luxe Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasəti rezervasiyanı ləğv etdikdə və ya başqa bir Səyahət Problemi qonaqlamanı pozduqda rezervasiyanı yenidən bron etməkdə necə yardım edəcəyimizi və Luxe bronları üçün geri ödənişləri necə idarə edəcəyimizi izah edir. Bu Siyasət Airbnb Luxe Qonaq Bron Müqaviləsinə əlavə olaraq tətbiq edilir.

Ev Sahibi girişdən əvvəl ləğv edərsə, nə baş verir?

Ev Sahibi girişdən əvvəl rezervasiyanı ləğv edərsə, qonağa müqayisə edilə bilən qonaqlama yerlərini ən yaxşı şəkildə tapmaq və bron etməkdə yardım edəcəyik. Müqayisə edilə bilən qonaqlama yerləri tapa bilməsək və ya qonaq yeni rezervasiya bron etməməyi seçsə, qonaq tam geri ödəniş alacaq.

Başqa Səyahət Problemi qonaqlamanı pozarsa, nə baş verir?

Digər Səyahət Problemləri aşkar edildikdən sonra 72 saatdan gec olmayaraq Dəstək ilə əlaqə saxlayaraq bizə bildirilməlidir. Səyahət Probleminin qonaqlamanı pozduğunu müəyyən etsək, vəziyyətdən asılı olaraq tam və ya qismən geri ödəniş edə bilərik. Həmçinin qonağa müqayisə edilə bilən və ya daha yaxşı qonaqlama yerləri tapmaqda kömək edə bilərik. Geri ödənilən məbləğ Səyahət Probleminin şiddətindən, qonağa təsirindən, qonaqlamanın təsirə məruz qalmış hissəsindən və qonağın qonaqlama yerlərini boşaltmasından asılıdır. Qonaq maddi Səyahət Probleminə görə qonaqlama yerlərini boşaltsa və bizimlə əlaqə saxlasa, qonaqlamanın qalan gecələri üçün müqayisə edilə bilən və ya daha yaxşı qonaqlama yerləri tapmaqla bağlı yardım təklif edəcəyik.

Səyahət Problemləri nə ilə əhatə olunur

"Səyahət Problemi" termini bu hallara aiddir:

  • Ev sahibi girişdən əvvəl rezervasiyanı ləğv edir.
  • Ev sahibi qonaqlama yerlərinə giriş imkanı təmin edə bilmir.
  • Qonaqlamalar aşağıdakı səbəblərdən hər hansı birinə görə giriş zamanı yaşayış üçün uyğun deyil:
    • Onlar yataq dəsti və dəsmallar da daxil olmaqla əsaslı şəkildə təmiz və sanitar deyil.
    • Onlarda təhlükəsizlik və ya sağlamlıq üçün təhlükələr var.
    • Onların tərkibində zərərvericilər var.
  • Elanda aşağıdakılar kimi maddi yanlışlıq var:
    • Otaqların yanlış növü və ya sayı (məsələn, yataq otaqları, hamam otaqları, mətbəxlər və ya digər otaqlar).
    • Qonaqlama yerinin yanlış mövqeyi.
    • Elanda təsvir edilən xüsusi imkan və ya xüsusiyyət mövcud deyil və ya işləmir (məsələn, hovuz; cakuzi; hamam otağı - tualet, duş və ya vanna; mətbəx - çanaq, soba, soyuducu və ya digər əsas cihaz; elektrik, istilik və ya kondisioner sistemləri).
    • Elanda təsvir edilən xüsusi imkan Elanda açıqlanmayan əlavə xərc tələb edir.

İddiaların iş prinsipi

Yenidən bron yardımı və ya geri ödəniş üzrə tələblərə cavab vermək üçün rezervasiya etmiş qonaq Dəstək ilə əlaqə saxlayaraq iddia təqdim edə bilər. İddialar Səyahət Problemini kəşf etdikdən sonra 72 saatdan gec olmayaraq bizə çatdırılmalı və fotoşəkillər və ya Ev Sahibi tərəfindən şərtlərin təsdiqi kimi müvafiq dəlillərlə dəstəklənməlidir. Mövcud dəlilləri qiymətləndirməklə Səyahət Probleminin baş verib-vermədiyini müəyyən edəcəyik.

Bu Siyasət Ev Sahiblərinə necə təsir edir

Ev Sahibi qonaqlamanı ləğv edərsə, Ev Sahibindən qonaqlama ilə əlaqədar ona edilən bütün ödənişləri geri qaytarmaq tələb olunacaq. Ev Sahibi və ya başqa bir Səyahət Problemi ilə bağlı ləğvetməyə görə qonağa müqayisə edilə bilən və ya daha yaxşı qonaqlama yerləri tapmaq və ya bron etməkdə kömək etmək üçün xərclər çəkdiyimiz halda, bu cür xərcləri Ev Sahibindən Şərtlərimizə, siyasətlərimizə və Ev Sahiblərimizlə razılaşmalara uyğun şəkildə bərpa etmək hüququmuz olacaq.

Əksər hallarda qonağın iddiasını Ev Sahibi ilə təsdiq etməyə çalışacağıq. Ev Sahibləri Dəstək ilə əlaqə saxlayaraq Səyahət Probleminə də etiraz edə bilər.

Bilməli olduğunuz digər şeylər

Bu Siyasət 2 noyabr 2023-cü il tarixindən əvvəl bron edilmiş bütün Luxe rezervasiyalarına tətbiq edilir. Luxe rezervasiyaları Airbnb platformasında bron edilir və Luxury Retreats tərəfindən idarə olunur. Unutmayın ki, Airbnb Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasəti və Airbnb-nin Fövqəladə Hadisələr Siyasəti 2 noyabr 2023-cü il tarixindən əvvəl bron edilmiş Luxe rezervasiyalarına tətbiq edilmir. Bu Siyasət tətbiq edildikdə, o, həmçinin rezervasiyanın ləğvetmə siyasətinə nəzarət edir və ondan üstündür.

İddia təqdim etməzdən əvvəl qonaq Səyahət Problemini birbaşa həll etmək üçün Airbnb Dəstək və ya yerində əmlak menecerinə məlumat verməlidir. Birbaşa Ev Sahibi tərəfindən təmin edilən hər hansı geri ödənişi və ya digər yardımı əks etdirmək üçün bu Siyasət çərçivəsində hər hansı geri ödəniş məbləğini azalda və ya hər hansı yeni bron yardımını tənzimləyə bilərik. Yeni bron yardımı təmin etməyin bir hissəsi olaraq yeni qonaqlama yerlərinin xərcini ödəməyə və ya töhfə verməyə borclu deyilik. Həmçinin qonaqlara ləğv edilmiş rezervasiyanın dəyərini yeni qonaqlama yerlərinə tətbiq etmək və ya nağd geri ödəniş almaq əvəzinə səyahət krediti almaq seçimi ilə təmin edə bilərik.

Qonaq Səyahət Problemi barədə vaxtında məlumat verməyin mümkün olmadığını nümayiş etdirdiyi halda, bu Siyasət çərçivəsində Səyahət Problemi barədə gec məlumat verməsinə icazə verə bilərik. Qonağın, səyahət yoldaşlarının və ya onların dəvətçilərinin, yaxud da ev heyvanlarının səbəb olduğu səyahət problemləri bu Siyasətin əhatə dairəsinə daxil deyil. Saxta iddianın təqdim edilməsi Xidmət Şərtlərimizi pozur və hesaba xitam verilməsi ilə nəticələnə bilər.

Bu Siyasət çərçivəsindəki qərarlarımız məcburidir, lakin mövcud ola biləcək digər müqavilə və ya qanuni hüquqlara təsir etmir. Qonaqların və ya Ev Sahiblərinin qanuni tədbirlər başlatması hüququ təsirsiz qalır. Bu Siyasət sığorta deyil və heç bir qonaq və ya Ev Sahibi tərəfindən ödəniş edilməyib. Bu Siyasət çərçivəsində bütün hüquq və öhdəliklər rezervasiyanın bron edən qonağı və Ev Sahibi üçün şəxsidir və köçürülə və ya təyin edilə bilməz. Bu Siyasətə istənilən dəyişiklik Xidmət Şərtlərimizə uyğun olaraq ediləcək. Bu Siyasət Luxe rezervasiyalarına aiddir, lakin qonaqlama və ya Təcrübələr rezervasiyalarına tətbiq edilmir.

Luxe Yeni Bron və Geri Ödəniş Siyasəti ilə bağlı hər hansı sualınız varsa, Dəstək ilə əlaqə saxlayın.

Bu məqalə faydalıdır?

Əlaqəli məqalələr

  • Necə • Qonaq

    Airbnb Sərgüzəştləri üzrə ləğvetmələr

    Sərgüzəştin başlaması planlaşdırılan gündən ən azı 30 gün əvvəl və ya onu satın aldıqdan sonra 24 saat ərzində ləğv etsəniz, hər hansı sərgüzəşt üçün tam geri ödəniş əldə edə bilərsiniz.
  • Necə • Ev Sahibi

    Qonaqlar üçün vacib imkanları təmin etmək

    Vacib imkanlar tualet kağızı, sabun, dəsmallar, yastıqlar və döşəkağı-dəsmal da daxil olmaqla qonağın rahat qonaqlama üçün gözlədiyi əsas elementlərdir.
  • Necə • Qonaq

    Qonaqlamanız zamanı probleminiz varsa

    Qonaqlamanız zamanı gözlənilməz bir şey baş verərsə, əvvəlcə həll yolunu müzakirə etmək üçün ev sahibinizə mesaj göndərin. Çox güman ki, o, problemi həll etməkdə sizə yardım edə biləcək. Ev sahibiniz yardım edə bilmirsə və ya geri ödəniş sorğusu göndərmək istəyirsinizsə, sizə dəstək olmağa hazırıq.
Rezervasiyalarınız, hesabınız və daha çoxu ilə bağlı yardım alın.
Giriş et və ya qeydiyyatdan keç